HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

Ha egy héttel később tör ki a vulkán...

2010.04.18. 18:55 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

-akkor még mindig Angliában lennék.Nem igyekeznék vonatot keresni,ami hazahozna,az biztos.

Mivel sógornőm kint él két éve, férjem idejét látta,hogy meglátogassuk.Engem,mint a család passzív pénzkereső tagját,egyéb érdemeim elismeréséül hívott meg magával.A repülőjegy 7000 ft. volt,a reptéri illeték,biztosítás,egyéb marhaságok végül is 22000 ft-os repülőjegyet hoztak ki végösszegnek.Ez sem sok, autóval a kétszerese lenne.

Pozsonyból indultunk,mert Bristolba innen volt a legegyszerűbb eljutni.A  reptéri személyzet viselkedésére a méla undor kifejezés a legjobb szó,utálom,ha ok nélkül utálnak.De aránylag gyorsan be-és felszálltunk,és most jön az érdekes:-majdnem féltem.Soha nem féltem repülőn,sőt kifejezetten élvezni szoktam a nekifutás gyorsaságát,azt a rohanást,úgyhogy teljesen meghasonlottam  önmagammal.Esküszöm,eszembe jutott Bukovszky,a pilóta,odafönn!!

Talán azért aggódtam tudat alatt,mert most először a kisfiam is velem repült? Na de ő aztán élvezte,eszébe sem jutott,hogy félni is kellene.Anyuka őt jól felkészítette.:)

Amikor felszálltunk,esett,leszállás után pedig egy hétig Angliában 15-17 fok meleg,gyönyörű idő volt.Sőt,ma 20 fok volt,most mondta sógornőm.

Nos,reptéren buszra szálltunk,igen Miriamele,vettem két felnőtt és egy gyerek jegyet (teljesen egyedül) :)))a vasútig,és onnan utaztunk Bathba.Ez a város a világörökség része,úgy is néz ki.Sárga homokkőből épült,2000 éves az első fürdője,azt mondjuk a Spektrumon láttam,hogy milyen gyönyörű. A parkokban valakik nyírják a füvet valamikor,mert mindig egyformán gondozott,először azt hittük egyáltalán nem szabad rámenni,de délután már kint feküdtek rajta az emberek,és piknikeltek,játszottak a kutyákkal,gyerekekkel.Nárcisz mánia van, minden tele van csodás nárciszokkal.A minden az úgy értendő,hogy az árokpart,a folyópart,a kiskertek,minden. A gyerekek belemehetnek,egyéb kár nem esik bennük,senki nem szedi le őket.Senkinek nem jut eszébe,hogy haza kéne vinni.A parkok állandó részei még a mókusok is,szelídek,és jönnek ennivalót kunyerálni.Ennél több mókus csak a Hyde-parkban van.

Sógornőm lakása kicsi,ketten bérlik egy kínai lánnyal,fejenként 300 fontot fizetnek érte. Plusz a rezsi,ami viszont kevesebb,mint nálunk.Éjszakai árammal fűtenek,állandóan meleg van.S.azt mondja,0 fokig bírják az angolok a hideget,aztán megfagynak,nincs átmenet.Egyik nap kirándultunk a tengerpartra,ami náluk azt jelenti,hogy vonatoztunk másfél órát,(igaz padlószőnyeges vonattal,)szóval leértünk,én az itthoni téli dzsekimben,férjem bőrdzsekiben--és az angol gyerekek meztelenül fürödtek a tengerben!!!!! Igaz,a szülők csak mezítláb rohangáltak ott,de egy szál pólóban,rövidgatyában,saruban.És mindnek piros volt már a hófehér bőre,hát...nem vagyok fóka azt hiszem.

Elmentünk megnézni egy sziklát, mert ők erre komoly programot szerveznek,még szerencse,hogy csodaszép nádfedeles kőházas falukon mentünk keresztül,minden háznál birkák,tényleg,mint a filmekben.Mára ennyit,folyt.köv.

353 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr761932191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2010.06.18. 23:03:33

@Animacs:
Ha csak a ruha milyensége lenne a gond a "lázadóknál" szerintem az én öreganyámon kívül senkinek nem lenne velük gondja.
:-)
Ellenpéldát hagy meséljek, amikor 3 hete egy közművelődési szakfelügyeleti "bejáráson" voltam, mindig megnézem az adott települést, mert hátha látok érdekeset. Mondjuk mindig látok. Egyszer találkoztam egy öregúrral, aki többek között elmesélte, hogy gyerek korában pisás hógolyóval képen dobta Suchmann képviselő faterját, de azt is elmesélte, hogy amikor a munka dandárja volt, akkor ők nem tudtak leállni még vasárnap sem, ezért, hogy a falu népe ne vegye a szájára - vasárnapi munka!!! - ezért mindig hajnalban a kertek alatt osontak el a szántóra. Vagy hova.
Látod ez is különcség, meg a punk is, de mégis ég- és föld a kettő.
Off: hányszor megfogadtam már magamnak, hogy fogom a kamerámat, és gyűjteni fogok, mert olyan szart, mint pl. Együd csinált a 8 mm-esével, olyant én is tudok. És még élnek egypáran a régi öregek közül...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.19. 06:58:36

@lac1: Hajrá! Megnézem a felvételt, ha meglesz.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.19. 11:52:33

@lac1: még mindig nem érted. nem az a lényeg, hanem az, h. senki nem szólta le a másikat azért, mert mi van rajta, meg mit csinál, mit nem csinál. nem érdekelt senkit, h. irigyeljék, meg ők is leszarták, h. kinek mije, mennyi pénze van, hogy él, stb.
amúgy balhék se voltak...
mellesleg, most így elgondolkodtam,h. az akkori ismerőseim mit csinálnak: dolgozik mind...sőt még ügyvezető igazgató is akad köztük, perpillanat második diplomáját csinálja, hétvégenként meg zenekarával énekel.

lac1 2010.06.20. 00:05:54

@miriamele:
Én réteg-emberekre gondoltam, még élő vidéki pártfunkcionáriusokra. Híres faragókat és néptáncosokat már feldolgozták.
Hasonlót már csináltam a kollégámmal, voltunk Lakócsán szövő asszonyokat, vagy máshol csontfaragókat örökítettünk meg.

lac1 2010.06.20. 00:11:20

@Animacs:
Elbeszélünk egymás mellett...
Persze hogy van igazgató, aki egykoron punk volt.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.20. 12:13:23

a francba, kitöröltem véletlenül.

szóval még mindig nem erről bezélek, hanem arról, h. egyesek folyamatosan azzal foglalkoznak, h. mit gondol róla aszomszéd, meg azért cisnálnak/nem csinálnak dolgokat, mert más is, vagy más sem. na, ez nem volt, és nem kell semmi extrára gondolni, balhérka, vagy ilyesmi, hanem csak annyi, h. pl. a volt barátom volt ilyen, h. "de hát ha nem iszol alkoholt társaságban, akkor megszólnak az emberek". HOL ÉRDEKEL AZ ENGEM??? ha olyan, aki ezért megszól, nem érdemes vele barátkozni, ennyi. abban a társaságban anno elég gyakran iszogattak, én sose, mégse szólt meg senki...
meg mondom, nem nézte sneki azt, h. a másik mit csinál, mit nemcsinál, mije van, meg mije nincs.

lac1 2010.06.20. 19:11:02

@Animacs:
Engem pl. érdekel - igenis - hogy mit gondolnak rólam. Természetesen van akinek érdekel a véleménye és van aki meg nem. És azért érdekel, mert ha mindenki egyformát gondol vagy mond, akkor azon érdemes elgondolkodni. És mert úgy gondolom, hogy egészséges társadalmi tudatom van, bízom is az engem körülvevő társadalom értékítéletében.
A barátod kilóg a sorból mert én sem iszom soha* alkoholt, mégsem érnek inzultusok. Valószínűleg a barátod csak inni akar, és ez egy jó kifogás, hogy ihasson.

* nem elvből, hanem mert egyik sem jött be, drága, utána fájt a fejem (25 éve rúgtam be harmadjára és asszem utoljára is egyben), meg a biciklizést leszámítva mindenhová autóval megyek.
De pl. a "soha" annyiban sérül, hogy 3-4 hete voltam munkatársi buliban, és életveszélyes fenyegetések miatt megittam jégert (vagy mit) egy ötcentes pohárból, aminek a felét kiöntöttem amikor nem látták.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.20. 21:33:19

már meginmt csak az első oldal látszik. szóval.lacinak: én sem elvből nem iszom, hanem mert sziimplán nem szeretem...ami ízlik, az meg elég drága, pl. vodkanarancs, gintonic, ezért kb. évente egyszer szoktam. és régen se volt másképp, a banda sörös volt, azt meg utáltam mindig is. de senki nem szólt le, meg másokat se, nem azzal foglalkoztak,h. ki mit csinál, meg mibe van öltözve, hanem azzal, h. milyen a másik személyisége...

lac1 2010.06.21. 17:59:11

@Animacs:
Azért azt tegyük hozzá, hogy jellemzően nem az öltözködés megszólása háborítja fel a felháborodottakat...

A Tyne folyó déli partja 2010.06.21. 19:55:37

@lac1: de én még mindig nem arról beszélek. amúgy meg, egyik se volt balhés, a hely se, mégis azok, akik nem ismerték, úgy néztek rám,h. úristan, hogy mersz oda lemenni? csak azért, mert a kinézetről kapásból úgy gondolták,h. akkor vadak.nem voltak azok.
hanem még mindig arról beszélek, h. ez a görcsös megfelelni akarás, ez a szánalmas.hogy nem belső meggyőződésből tesz dolgokat, hanem emrt a másik mit szól, vagy mert az is csinája, vagy nem.és nemkell semmi extárra gondolni, pl. ilyenre, h. jaj, ne én legyek az első, aki hazaindul a buliból (mert 30 kilométerre lakom, nincs saját közlekedési eszközöm, és három átszállással jutok csak haza), mert jaj, mit szólnak.

lac1 2010.06.21. 22:04:33

@Animacs:
Görcsös megfelelni akarás? Ki beszél erről? A mások véleményének számbavétele és a megfelelni akarás az nem szinonimája egymásnak!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.22. 11:45:11

@lac1: Édesanyám szövege: 1. Egy tanár nem hord farmert és kockás inget. Nem hord nagy hajat, mert mit szólnak az emberek. (Gondolom, kitaláltátok, hogy ez rólam szólt, akkor voltam pályakezdő, és de. Sőt, azóta is.)
2. Vasárnap nem lehet mosni, mert mit szólnak az emberek, ha meglátják a száradó ruhát. (meglátják, ja. Az utcától kb 60 méterre a ház háta mögött, ha röntgenszemeik vannak)
És ezen kívül körülbelül bármi. Engem teljesen hidegen hagy, mit szólnak az emberek, sőt, tanár létemre csizmában parádézom a blogomon. A boltba is minden további nélkül bemegyek, pedig a tanítványaim dolgoznak ott. Szerintem, azt furcsállanák, ha nem. :-)))))
Én tudom, hogy mit hogyan szeretnék csinálni, csak ennek akarok megfelelni, és aztán mindenki azt mond, amit akar.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.22. 20:01:10

@miriamele: pontosan. és dehogynem ugyanaz a megfelelni akarás. mindig lesz valaki, akinek az, amit teszel, nem fog megfelelni, a másik meg pont az helyesli.

lac1 2010.06.22. 21:45:22

@miriamele:
1. mondtam már (írtam), hogy a ruházkodáson legfeljebb az én öreganyám szokott kiakadni, de ezek szerint más is, de a lényeg az, hogy a "probléma" ismeretes előttem is. De szerintem ha anyukádat megkérnéd, hogy azon kívül, hogy "nem szokás" írja körbe a problémáját, szerintem nem tudná,. Rossz beidegződés. Ennyire is kell vele foglalkozni. De szerintem már írtam, hogy amikor valaki kikel a "megbélyegzése ellen", szerintem legritkábban a ruházat miatt teszi. Ha meg valaki az alkoholfogyasztási szokásai miatt (ez példa!) akkor viszont nincs igaza. És ezt nem azért írom, mert én nem iszom. Írhattam volna drogot, köszönésbeli hiányosságokat, munkához- vagy környezetéhez való viszonyát is.
2. dettó.
A csizmát szerintem egy sáros kertben senki nem veszi zokon még a miniszterelnöktől sem. De azért dolgozhat benned valami, ha ez eszedbe jutott!
:-)
Engem pl. a szomszéd lebaszott a múltkorában, mert vasárnap fűnyíróztam elektromossal. De amikor alsógatyában flangálok az nem zavarja. Ha már az én kertem.
tehát az, hogy mit mondanak, tudat alatt nagyon is érzed, hogy mi a jogos, és mi nem. Gumicsimmában bemész a boltba, mert az sáros időben a kert közelében helyénvaló, nem érdekel, mert tudod ezt, és tudod azt is, hogy aki ezért görbén nézne rád az hülye. De csináld ezt meg kombinéban. Nem mered? nem,m mert tudod, hogy akkor bizony igazuk lenne a szemlélődőknek, pedig öltözet-öltözet. Tágan fogalmazva persze. vagy mondok egyszerűbbet: felemás gumicsimmában sem mennél a boltba, mondjuk a balon kék a jobbon meg piros.
Ugye milyen egyszerű?

lac1 2010.06.22. 21:50:45

@Animacs:
Akkor valószínűleg nem olvastad tőlem azt, hogy az egyiknek érdekel a véleménye, a másiké meg nem.
A saját utcánkba érve MINDIG lehalkítom az ótóban a zenét. Pedig nem vackot hallgatok (3+2, vagy csóré duó). Olyan ez mint a gyógyszer vagy az oltás. Senki nem szereti de kell.
www.youtube.com/watch?v=aIdMmpN-nsM

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.23. 06:20:45

@lac1: A kombinéban igazad van, abban nem mennék ki az utcára, mert nincs.:-))))
A többiben nincs.
A nagyobbik lányom hazajött egyszer, nézem, mi olyan furcsa ezen a gyereken. Nézem még egyszer, még sokszor, csak nem jövök rá. Muszáj volt megkérdeznem tőle. Akkor mutatja, hogy az egyik lábán piros cipő van, a másikon kék. Soha nem jöttem volna rá magamtól.
Bár az igaz, hogy otthon sosem hallgatunk hangosan zenét, és a lépcsőházban nem üvöltözünk, de magunk miatt. Sajnos a többiek megteszik. Ebből nem azt a következtetést vontuk le, hogy a többiek hülyék, hanem, hogy mi nem csináljuk.

lac1 2010.06.23. 22:21:12

@miriamele:
De ...MIÉRT... nem csinálod?
1. mert zavarna a lépcsőházban a hangosságtól és a visszhangtól felerősödő hangnyomás, vagy
2. ebben a társadalomban ez egy antiszociális viselkedés?
(persze megfelelő szocializálódás és kondicionálás mellett ez tudatalatti gátat emel a deviáns viselkedés ellen, ÉS ilyen esetben nem a deviánsoktól különbözni "akarás" az indok, hanem a tartózkodási hely társadalmához való tartozni akarás. És a deviánsok esetében itt van a kutya elásva, mert ők csak mondják, hogy polgárt akarnak pukkasztani, valójában pedig "falka" érzés hibádzik az agyukban)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.24. 19:59:07

@lac1: első, és soha nem akarnék polgárt pukkasztani, egyszerűen másként működik az agyam.

lac1 2010.06.24. 20:09:24

@miriamele:
Akkor engedd meg, hogy bekerítselek:
-miért takarítasz többet/alaposabban, ha tudod, hogy vendéged jön?

A Tyne folyó déli partja 2010.06.24. 21:44:16

@lac1: de még mindig nem érted. nem ilyenekről beszélek, amivel zavarok másokat, hanem olyanokról, amikkel az égvilágon semmi kárt nem okozok másnak. de beleszól, mert csak. pl. miért hordasz lyukas farmert (még anno egy időben), mit szólnak hozzá.
esetleg: miért így teregeted ki a ruhákat, mit szól a szomszéd. vagy: miért piszkálod a hajad (mert azt szoktam csavargatni, ha nincs mit csinálnom, mert nem bírok ölbetett kézzel lenni), mit szólnak az emberek. (és ugye, nem az orromat turkáltam, vagy valami hasonló).
másik, amikor az a kifogás, h. azért nem csinálom, mert a szomszéd se. pl. volt barátom kifejtette, h. mennyire érdekli a környezetvédelem, meg szeretne ökoházban élni, meg említette nekem,h. nem érti, h. a munkahelyén, ahova jön többkilónyi reklámújság, miért nem gyűjtik a papírt külön (csak simán kidobták a normál kukába). és mikor mondtam, h. hát egyrészt javasolja, másrészt bevezetheti ő is, kell hozzá egy szatyor, vagy doboz, amiben gyűjti, és papírgyűjtő kukákkal tele van erre az összes város, akkor rögtön azzal jött, h. de nem, mert a szomszéd se csinálja, és ő lenne az egyetlen.
vagy: nem indulhatok el elsőnek haza a buliból (mert tömegközlekedve jöttem és három átszállással jutok haza), mert megjegyzik a többiek, és mit fognak szólni, h. én léptem le elsőnek.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.24. 21:46:14

@miriamele: na igen, erre mondta volna a volt barátom, h. dehát más is csinálja, akkor ő miért ne. nem mintha szokott volna ilyeneket csinálni, de ha csinált volna, ez lett volna a válasz.
eez olyan, mint amikor valaki azt mondja,h. azért szemetel, mert a másik is. érdekes, nekem sosem jut eszembe csak úgy elhajítani az utcán, csak azért, mert az már eleve szemetes...

A Tyne folyó déli partja 2010.06.24. 21:48:38

@miriamele: plusz, az fehérnemű. egy kicsit más kategóriába esik, mint az, h. mondjuk farmerben megy-e el az ember a boltba, vagy kiskosztümben.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.24. 21:58:15

ja még valamit a zenéről. az, h. kinek mi a vacak, egyrészt változó, másrészt ha messziről, falon át hallja az ember, akkor a kedvence is idegesítő lesz, mivel csak a ritmusszekció hallatszik át, és dübögés lesz belőle.speciel én szeretek hangosan zenét hallgatni, de mégis csak ritkán teszem, és akkor is nappal, pont ezért.

lac1 2010.06.25. 17:42:26

@Animacs:
Ez kétértelmű. A cigányozás és a zsidózás sem okoz senkinek kárt ugye...?
De értem én!
Sajnos megint meg kell ismételnem, miszerint én már írtam, hogy amikor a "kibeszélt" egyén felháborodik, akkor legkevésbé a ruháját ért megjegyzés miatt háborodik fel, ezért rossz az eredeti példád.

lac1 2010.06.25. 17:43:09

@Animacs:
De a felemás csizmát ugye nem tudod így megmagyarázni?
:-)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.25. 17:45:01

@lac1: Nem nyertél, nem csinálom.:-)))))))

A Tyne folyó déli partja 2010.06.25. 19:43:20

@lac1: he? mondom,h. totál félreértelmezed. senki nem beszélt antiszociális viselkedésről, valamint arról se, h. a "kibeszélt egyén a ruháját ért megjegyzés miatt haáborodik fel."
onnan indultuk ki, h. pl. a mostohaapámnak azért kellett a telek, meg a sose használt Renault, hogy irigyeljék a szomszédok. erre mondtam, meg miriamele is, h. leszarjuk, ki mit mond. és itt hoztam fel az egykori társaságomat, h. képzelheted, mennyire érdekelte őket, h. ki mit gondol róluk. semennyire. és amúgy meg baromira nem voltak antiszociálisak, nem ártottak senkinek, csak mivel feltűnőbb volt a külsejük másoknál, az átlag levonta az a téves következtetést, h. akkor biztos harsányak. pedig a fenét.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.25. 19:53:32

@lac1: csizma kit érdekel? nem követtem el vele szeméremsértést, nem sértettem meg senkit. még csak nem is állásinterjúra viseltem. az meg hol érdekel, h. a szomszéd, vagy akárki mit gondol? pont erről beszélünk. hadd gondolja. olyan az életben nem lesz, h. mindenkinek meg tudj felelni.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.25. 19:54:32

megtaláltam, amit kerestem
Szamár mese.

Egyszer az öreg gazda, mivel igen nagy szegénységben élt a családjával, úgy döntött, hogy eladja a szamarát. Maga mellé vette a fiát és a szamarat, és elindultak a vásárba. Ahogy úgy ballagtak az úton, elhaladtak a földeken dolgozó emberek mellett. Hallják, amint az emberek ezt mondják.
Nézd, milyen buta vén ember, ott a szamár, oszt Ő meg gyalog jár!
Gondolta az öreg, őt már ki ne nevessék, ezért felült a szamár hátára, és úgy haladtak tovább.
Mennek tovább, elérnek egy patak partjára, ahol asszonyok mosnak a vízben. Hallják, amint az asszonyok összesúgnak. Nézd azt az embert, úgy ül ott mint egy méltóság, a szegény gyermek meg nyakig a porban jár. Na erre elszégyellte magát az öregember, leszállt a szamárról, és felültette a gyereket rá. Így mentek tovább. Alig haladtak valamit, elértek a malomhoz. A molnár legények kint sütkéreztek a napon. Amint meglátták őket, így szóltak. Nézd, a kis taknya a szamáron, a szegény öreg meg mint a szolga kullog! Na, gondolta az öreg, Őt senki meg ne vesse, hát felült a gyerek mellé, és így haladtak tovább. Mennek tovább az úton, jönnek velük szembe a kereskedők. Azt mondják maguk közt. Nézd azt a két léha embert, szegény állat majd bele pusztul a cipelésbe, így még a vágóhídra se érnek vele! Erre lepattant az öreg és a fia szamárról. Fogta az öreg, nyakába vette a szamarat a két elülső lábánál, a fia meg a két hátsó lábánál, és így a hátukon cipelték a szamarat egészen a vásárig. Ahogy beértek a vásárra, mindenki dőlt a nevetéstől, milyen két buta ember ez!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.26. 05:06:18

@Animacs: Lac nem ért velünk egyet, szinte semmiben.

lac1 2010.06.26. 17:10:29

@miriamele:
Csak amiben nincs igazatok. Hiszen az egész életetek egy "idomulás", iskolába jártatok, hellyel-közzel a társadalmi normáknak megfelelően öltöztök, nem ütköztök a törvénnyel (ez feltételezés), a környezetetek a körülvevő világnak megfelelő, a étrendetek ugyanúgy, az ismerőseitek ugyanúgy "idomított" emberek...
És úgy akarjátok bizonyítani, hogy ti mások vagytok, hogy "mások" vagytok, hogy punknak öltöztök és hírdetitek azt, hogy ti "mások" vagytok?
Ez nem megy...
;-)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.26. 18:00:24

@lac1: Tényleg mások vagyunk, mert nem értesz velünk egyet semmiben. :-)))))))))

A Tyne folyó déli partja 2010.06.26. 19:18:15

csak annyira idomulás, amennyire kell a létezéshez.

de az, h. irigyeljen a szomszéd, meg hogy én is a most menőnek kikiáltott ruhát hordjam/tévéműsort nézzem/ zenét szeressem, nekem is legyen mittudoménmilyen kütyüm, mert az a menő, stb. és jaj mit szólnak, ha nem csinálom/csinálom, azt konkrétan leszarom.
de van aki (a többség) ezt csinálja, lásd volt barátomat (ugye, indok mindenre az, h. mert a másik is, vagy ő se), esetleg volt lakótársamat (nem érdekel a Big Brother, de mindenki nézi a mozgássérült otthonban - egyébként ez nem volt igaz - ezért én is nézem), ha a haverom, akitől segítséget várok a jetskizés rajongója, akkor én is rögtön szerelmese leszek (szintén volt barátom), X. kaját nem lehet főételként enni, mert az csak köret, kérdezzek meg egy szakácsot (szintén volt barátom - könyörgöm, hol érdekel engem,h. hivatalosan micsoda??? nehogy már a saját otthonomban is ahhoz igazodjak,h. mit mond egy vadidegen). ezt így kell, azt úgy kell.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.26. 19:29:04

@lac1: étrendetek megfelelő.
speciel mi vegetáriánusok vagyunk. tippelj, hányszor hallottuk, h. de miért, együnk már húst (esetleg egyesek el sem hiszik). meg igen, de muszáj, mert ha ilyen evős buli van, jaj mit szólnak, h. te mást kérsz. és mikor erre azt mondom, mert amúgy is utálom az ilyet (a zabálást), h. nekem ugyan nem kell külön főzni, én elmegyek a társaság kedvéért, de nem kérek kaját, megint jön, h. de hát akkor mit fognak szólni? (ez konkrétan megtörtént eset volt, szinén volt barátom szervezett ilyet, mikor még nem volt a barátom, és ő mondta. hogy dehát akkor mit szólnak? kit érdekel???? mellesleg, nem szóltak semmit, szépen beszélgettem a társasággal....)
aztán tippelj arra is,h. mi hányszor akartunk meggyőzni valakit, h. ne egyen húst...

öltözködés: annyiban, h. nem megyünk ki meztelenül, esetleg fehérneműben az utcára. de nem a társadalmi elvárás, hanem asját magunk miatt.sőt, még annyiban is, h. munkahelyre szépen felöltözve megyek, mert különben nem les munkám. de ez egyáltalán nem ugyanaz a kategória azzal, amit az előbb írtam,h. azért nem megyek mondjuk melegítőben a boltba, mert jaj, mit szólnak.

lac1 2010.06.26. 19:31:12

@miriamele:
Realista vagyok. Elvont, álhumanista véleményekkel (általában beszélek) nem tudok mit kezdeni.

lac1 2010.06.26. 19:33:24

@Animacs:
Az, hogy irigyeljen a szomszéd, egy egészséges önző érdek. Arra motivál, hogy többet tegyek magamért és a környezetemért.
Fogd fel így. Amúgy tanúsítom, hogy működik a dolog.

lac1 2010.06.26. 19:40:11

@Animacs:
Vegetáriánus? Az jó, mert több hús marad nekem - ezt fogd fel egy életfilozófiaként, nehogy azt mond, hogy az angliai megmaradt húsból úgy sem kapnék.

Ezek szerint egyszer sem akartál meggyőzni senkit, hogy vega legyen. Eltaláltam?

Mert nem lesz munkád? De akkor miért nem győzöd meg a munkáltatódat, hogy kombinéban éppen olyan jól tudsz könyvelni, mint kosztümben?
Tehát az "idomulást" elfogadod, ha kényszer van rá? És akkor hol a határ? Mármint ami számodra elfogadható. Mert ezek szerint akkor igazam van, csak az egyik egyénnek alacsonyabban van a határ, a másiknak magasabban, és te azt hiszed az az öntudatos embernek alacsonyabban van.
Vagyis mint egy individuum létezel?

A Tyne folyó déli partja 2010.06.26. 21:12:09

@lac1: de minket marhára nem érdekel. mi nem érezzük ezért magunkat többnek, és nem azért teszünk vagy nem teszünk dolgokat.

igen, nem akartam meggyőzni. viszont az ellenkezőjét kb. milliószor hallottunk.

nem is könyvelek...bért számolok.
és azért, mert ez nem érdekes, ez engem nem befolyásol semmiben. attól én még én maradok, a sajá személyiségem, mert elfogadom,h. ki kell öltözni a munkahelyre (mellesleg morgok is érte, de ez nem a világ vége). a többi viszont már totál a saját személyiséged feladása azért, mert azon görcsölsz, h. mit szólnak.amitől neked végülis semmi károd nem származik (az nem kár, h. azt mondják a hátad mögött, h. fú, képzeld csizmában ment a boltba. a fizetésem kiesése viszont az lenne.)

lac1 2010.06.27. 00:13:57

@Animacs:
A könyveléssel csak példálóztam, ezek szerint majdnem ráhibáztam?
:-)
Kár, hogy ezért megorroltál, mert lekönyvelőztelek, nálam a munka nem bűn, egyáltalán nem volt szándékomban egy "nem érdekes munkával" megbántani.
A személyiségemet meg egyáltalán nem adom fel a "tömeghez" való hasonulással - egy bizonyos mértékig.
És erre a mértékre kérdeztem rá az előbb, amit nem kaptam meg.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.27. 05:04:29

@lac1: Te vagy az a személyiség, akinek egyetlen dolog fontos a világon, hogy igaza legyen. Millió ilyen embert ismerek. Sőt, olyanokat is, akik a saját boldogságukat feláldozták ez miatt.
De én nem ilyen vagyok, nekem nem fontos, hogy igazam legyen, tehát: Igazad van.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.27. 11:58:41

@lac1: nem megorroltam, pontosítottam.
mire nem kaptál választ? neked fontos az, h. igazodj (mert megszólnak, hogy irigyeljenek). nekem nem.
tehát, pl. nem azért megyek kiöltözve a színházba, mert különben megszólnak, hanem én saját magam érzem úgy, h. az úgy való. viszont nem fogok csak azért nézni egy tévéműsort, ami abszolúte nem érdekel, és leszarom, csak azért, mert a többi is, és hogy ne lógjak ki. (lásd a Big Brother sztori a volt munkatárssal, meg most is, itt ez akkora szám,h. már a sokadik rész megy, és népünnepély van, miko indul, ezért a csoportvezetőm is azzal jön folyton, h. vegyek már egy tévét, h. nézhessem. és a -szerinte- aduérv 8nyilván a volt munkatársamé is): legyen miről beszélni, mert más is nézi....)

a lényeg az, h. azért, olyan indoklásból nem csinálok dolgokat, h. engem azért elítéljenek/ne ítéljenek el/megszóljanak/ ne szóljanak meg, irigyeljenek, kilógjak/ne lógjak ki hanem csakis s kizárólag azért, mert én, saját magam úgy gondolom jónak, vagy nem, érdekel, vagy sem.
azért, mert más is úgy csinálja, vagy mert nem csinálja.

te mondtad,h. a szomszéd véleménye érdekel, mert szerinted ösztönöz. Na de ehhez mi a tökömnek kell a szomszéd,vagy akárki???? ez máris az, h. más befolyásol.
amúgy, én speciel leszarnám, h. mittudomén, kacsalábon forgó palotád van, viszont értékelném, ha mondjuk 10 nyelven beszélnél. és mi van ha az egyik szomszédod az egyik fajta, a másik meg a másik??? akkor kihez fogsz alkalmazkodni?

lac1 2010.06.27. 12:02:12

@miriamele:
Dehogyis. Csak nem vagyok megalkuvó. És különben is, egy beszélgetős fórumon nem az a cél, hogy egymást hátba lapogassuk: "persze igazad van..."

A Tyne folyó déli partja 2010.06.27. 12:05:09

a hitelesség a lényeg, h. a saját belső meggyőződésedből cselekedj, és nem azért, mert mit szólnak, meg mert más is, vagy más se.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.27. 12:06:06

@lac1: dehogynem, épp azt mondod, h. fontos, h. ki mit mond. ez pont megalkuvás...

lac1 2010.06.27. 12:13:30

@Animacs:
Az eredeti példámban nem az irigység a lényeg, sőt. Az idegesítés a trógerek részére. De hát ezt le is írtam, hogy idegesített, akik a ház előtt ültek mint a falusi öregasszonyok, és cigivel a szájukban mondogatták, hogy de jól megy nekem.
Amúgy kár, hogy téged nem érdekel az emberek véleménye, mert engem igen, adok rá, igaz nem mindenkiére, mert megválogatom, hogy kiére.

lac1 2010.06.27. 13:12:16

@Animacs:
Mert az nem lehet meggyőződés, hogy egy társadalomban élő ember hasonuljon valamilyen szinten a többihez?

A Tyne folyó déli partja 2010.06.27. 19:47:30

@lac1: ha azért hasonul, mert fél, h. akkor megszólják, ha nem, akkor bizony nem. mert nem saját magából indul ki.

miért kár hogy nem érdekel mások véleménye??? az lenne a rossz, ha érdekelne, tökugyanarról a dolgoról egyik így gondolná, másik úgy.

lac1 2010.06.27. 21:25:07

@Animacs:
Dehogyis azért hasonul, mert fél. Azért IS lehetséges, de nem törvényszerűen azért. Főleg, ha vállalkozó az illető.
Nem kár, csak... antiszociális.
És tök mindegy, hogy az illető szerint kinek van igaza. Ugye emlékezel a munkahelyi terrorblogos tetovált-kirúgott pincérre?

A Tyne folyó déli partja 2010.06.29. 20:09:32

@lac1: ha azért tesz dolgokat, hogy nehogy megszólják, akkor dehogynem fél. hogy mit fognak szólni? vagy a másik,h. "más is eldobja a szemetet, akkor én is". "más se gyűjti külön a papírt, akkor én sem".

a pincér meg: ilyenkor kell mérlegelni, ilyen esetekben. de ott se az volt, h. őt érdekelte, h. mit szólnak...hanem a leendő munkáltatóját.

és megint rámész a külsőségekre, míg én leginkább a saját meggyőződésekről beszélek.

lac1 2010.06.29. 21:12:16

@Animacs:
Fel lehet fogni félelemnek is, valóban.
Határozd meg légyszíves a "félelmet". Az félelem-e, hogy ha nem jön össze a pénzügyi évem ahogy szeretném, akkor csak Horvátországba tudok eljutni a nyáron, míg ha összejön akkor mondjuk Egyiptomba?
A vélt kellemetlenség nem kívánása az már félelem?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.06.30. 05:39:57

@lac1: Micsoda szőrszálhasogatás. Hogy mikről nem tudtok vitatkozni!
A vélt kellemetlenség nem kívánása maga a pokol a földön. Ezért mondta Jézus, törődjetek a mával, a holnap majd törődik saját magával.Nem pontos az idézet, nincs Biblia a kezem ügyében. De ha a vélt kellemetlenségekkel és vélt örömökkel foglalkozunk, akkor nincs időnk élni. És ez vonatkozik arra is, ha eltesszük a dolgainkat jobb időkre. Nincsenek jobb idők, nincsenek rosszabb idők, legyenek terveink, de ne rendeljünk nekik alá mindent, és tudjunk változtatni és változni. Mondom én.

lac1 2010.06.30. 16:17:07

@miriamele:
Nem szőrszálhasogatás. Csak ha már félelemmel vádolnak meg (közvetve) akkor én szeretném tudni, hogy ugyanarról beszélünk-e?
A csak a mával törődőket manapság csapatostul látom a segélyosztó helyen, meg a bankoknál az adósságkezelő ablaknál.
Amúgy ezt biztos, hogy a Bibliában olvastad???
;-)

A Tyne folyó déli partja 2010.07.01. 22:02:35

@miriamele: igen, ez az. jó, akko rnem félelem, hanem tartás attól, h. rólad valami olyasmit fognak gondolni, amit te nem akarsz, hogy gondolják. így jó?:)

meg a másik, ami nagyon ellen vagyok, amit szajkózok itt, h. nem azért csinál dolgokat, mert Ő úgy gondolja, hanem igazából marhára nem úgy gondolja, de azt neki KELL, mert a másik is.

lac1 2010.07.02. 18:03:17

Tulajdonképpen nekem tetszik, ha rólam jó véleménnyel vannak...

Hát pedig... szeretnék én is csapatni a verdámmal, szeretnék lőfegyvert a rablók ellen, szeretnék vascsövet az elsőbbséget meg nem adók ellen, szeretnék NEM adni az adómból a cigányoknak és a lumpen trógereknek, sőt szeretném, ha a gázdíjamba nem lenne beépítve a korszerűtlen központi fűtéssel kényelmeskedők támogatása sőt, néha vasárnap is lenyírnám a füvemet ha hét közben akadályoztatva vagyok, és mégis... mennyi dolgot nem szeretek csinálni, de mégis ... egyrészt, vagy köteleznek rá.
Vagy te nem ezt teszed? Miért berzenkedsz akkor hát olyan piszlicsáré dolgok miatt, ha megszólják a punkos hajadat?

A Tyne folyó déli partja 2010.07.03. 20:47:08

@lac1: mondom, h. nem érted. és folyton visszatérsz az apróságra, a külsőségre (ráadásul, még igazad sincs, mert ők pont le fogják szarni. gondolod, hogy aki direkt feltűnően, botránkoztatóan öltözködik, berzenkedni fog azellen, hogy megszólják? ugyan már. és mondom, h. nem erről van szó, de nagyon nem akarod érteni.

lac1 2010.07.03. 21:03:44

@Animacs:
Nem-nem. Eleve te vitted a vitát félre, ugyanis én emlékeim szerint (nem keresem vissza) a szomszédot és a trógereket akartam (csinálom is) idegesíteni, erre jött elő, a megfeleléskényszer.
De spongyát rá, amit írtam az lehet, hogy apróság, de a "punkos" megjelenés példája (haverok) az nem tőlem származik, ezért ez a példa...

A Tyne folyó déli partja 2010.07.04. 15:37:34

csakhogy ott meg pont nem a megjelenséről beszéltem, emgintcsak, hanem a hozzáállásról. hogy nem érdekelte őket, h. ki mit szól hozzájuk. de már unom én is, váltsunk témát:)

lac1 2010.07.04. 20:14:05

@Animacs:
Azért csak piszkálta a csőrödet, ha egyszer megemlítetted...!
Ja, váltsunk.
Hol van nsocsi?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.05. 06:58:07

@lac1: igen és megjöttem nyaralásból. Szuper volt!!!!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.05. 07:56:24

@lac1: Az aggódásról
Tekintsetek az égi madarakra, hogy nem vetnek, és nem aratnak, sem csűrbe nem takarnak; és
a ti mennyei Atyátok eltartja azokat. Nem sokkal különbek vagytok-é azoknál? Kicsoda az
pedig közületek, aki aggodalmaskodásával megnövelheti a termetét egy arasszal? Ne
aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolga
felől. Elég minden napnak a maga baja. (6. 26-27, 34)

_John_Doe_ 2010.07.05. 10:22:06

Az ember társadalmi lény. Aki azt mondja, hogy őt nem érdekli a többi ember véleménye, nem azok szerint cselekszik,
az hazudik. Magának legalábbis.

Persze a mérték eltérő lehet.

_John_Doe_ 2010.07.05. 10:29:45

És hogy a bejegyzés címéhez kapcsolódva is írjak:

nem tudtam megnézni a múlt héten egy vulkánt, mert pont akkor tört ki, amikor úton voltam a kúp tetejéhez. :(

Viszont dagonyáztam egy másik lábánál levő meleg pocsolyában. :)
Sikerült is a kénköves trutyit a szemembe kotorni, de citromlével semlegesítettem.

lac1 2010.07.05. 20:43:07

@miriamele:
Hohó! Milyen nyaralás? Az epreskertben erről egy szó sem volt...!
;-)

lac1 2010.07.05. 20:44:16

@miriamele:
öööö.. ezt másképp kéne értelmezni, nem pedig úgy, ahogy szó esett róla.

lac1 2010.07.05. 20:45:04

@_John_Doe_:
Miféle vulkánokon jársz te?

_John_Doe_ 2010.07.05. 22:19:07

@lac1:
Isole Eolie (Lipari szigetek)

Vulcano, Stromboli.

Egy ideje tavasszal, nyár elején elmegyünk a haverokkal hajózni (régen még búvárkodni) 7-10 napra. Most Szicília környéke volt soron.

Lényeg, hogy Stromboli kicsit nagyobbat robbant mint szokott, egy tüzes nyavalyát a turisták közé köpött, így a vezetők mindenkit visszafordítottak kb. 1/3 útról. Egy ilyen tüzes lávadarab aztán felégette a sziget egyik oldalát.

_John_Doe_ 2010.07.05. 22:24:23

A dühítő, hogy most voltam harmadszor Szicílián és Siracusa megint kimaradt, pedig pont az érdekelt volna. :(

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.06. 18:12:44

@lac1: De már van, és meg is jöttünk, és most már voltunk kint a kertben, megállapítottuk, hogy nő a gaz. De majd holnap....
(Melyik holnap? Melyik sorban? Meghalni nem érek rá!)

lac1 2010.07.06. 18:17:35

@_John_Doe_:
Na látod, ezt irigylem. De nem tőled, hanem magamat, onnét.

A Tyne folyó déli partja 2010.07.06. 20:28:05

@lac1: már miért piszkálta volna?? marhára nem az volt annak a kommentnek a lényege....

A Tyne folyó déli partja 2010.07.06. 20:29:21

@_John_Doe_: marhaság. mindenkihez nem tudsz igazodni, ugyanazért egyik megszól, a másik meg felnéz rád.

lac1 2010.07.07. 13:24:12

@Animacs:
Persze, De ezért van, akinek a véleményére szükségszerűen adsz, nem? Például a munkáltatódéra...
És itt máris bezárul a kör (mert legfeljebb az indok más).

A Tyne folyó déli partja 2010.07.07. 19:27:14

@lac1: munkáltatóéra csak a munkával kapcsolatban. másért miért kéne??...
és megint: én olyanokról beszélek itt, amelyek egyáltalán nem osztanak-szoroznak mások életében, vagyis nekik is, nekem is teljesen mindegy, nem történik semmi. nem törvénytelenség, nem függ össze senki életével, se a munkahellyel, semmivel.
lásd "neked is nézni kell, mindenki nézi" (a munkahelyen), "nem szabad elsőnek elmenni a buliról, mert megszólnak" (mi van???) "ezt a könyvet ne olvasd a Metrón, mert égés, mit fognak szólni?" "melegítőben ne menj el a sarki boltig, mit szólnak?" "ha mindenki iszik alkoholt a társaságban, neked is kell, megszólnak, ha nem" (érdekes, az én ifjúkori társaságomnak nem volt szokása. írtam, miért...) "nem lehet elmondani közös ismerősnek, h. összejöttünk, mert eljár a szája, és pletykálni fog, és mások is pletykálnak" (hogy mit, meg ki? meg egyébként is, kit érdekel...) "ne így teregesd a ruhákat, mert mit szólnak?"

és akkor mi van??? összedől a világ, kirúgnak a munkahelyről, elkapok valami betegséget, mert megszóltak, mert nem úgy csináltam valamit, ahogy a szomszéd, vagy akárki?
és amúgy is: marhára ráérhetnek, hogy azzal foglalkoznak, h. ki, mit csinál.(amúgy az esetek többségében nem is foglalkoznak vele, csak azok szokták ezt szajkózni, akik ennyire görcsölnek rajta, h. mindenben, mindenkinek megfeleljenek.

A Tyne folyó déli partja 2010.07.07. 19:57:34

egyébként, itt éppen krimi van. csütörtökön kiengedtek egy embert a durhami börtönből, (ahol azért volt, mert valakit inzultált) szombat hajnalban belőtt a volt barátnője (aki azóta újat talált) ablakán, megsérült a lány. (kb. 10 kilométerre).
pár perc múlva a lakásból kijött az új barát (akit a régi rendőrnek hitt, pedig karateoktató volt), azt megölte. továbbment észak felé, newcastleben arcon és vállon lőtt egy rendőrt, aki ült egy álló rendőrautóban, szolgálatban. azóta bújkál, állítólag egy nem messze lévő erdőben.

_John_Doe_ 2010.07.07. 21:03:31

@Animacs:
Pedig biztosan van amit te is betartasz. Vagy esetleg szoktál társaságban szellenteni, böfögni?

És ha most azt mondod, magadban sem, magamhoz nyúlok.
Hidd el, az emberek különböző mértékben, de adnak a többiek véleményére. Akik nem, azokat hívják antiszociálisnak.
Ami gyakrabban alakul ki depressziós, alkoholista, kábszeres szülők gyerekeinél.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.07. 22:11:14

@_John_Doe_: Négyen beszélgettünk erről a témáról, két nő két férfival. Animacs és én a női, Lac és te a férfi oldalról. Macs és én képviselünk egy álláspontot, Lac és te egy másikat. És mint már a múltkor is, amit mi észérveknek tartunk, arra ti azt mondjátok, nem az, és viszont. Az ilyen mértékű sarkítást én túlzónak érzem. Nem ekkora súlyú ügyekről van szó, és persze Macs tudja, miért mondom ezt, de ti, az ellenoldal képviselői nem.
Még egy bizonyíték, hogy a férfiak és a nők másként gondolkodnak. (Ja, és mint a múltkor is mondtam, nem vitatkozom férfiakkal. :-)

A Tyne folyó déli partja 2010.07.07. 22:22:00

@miriamele: látod, hiába írom le századszorra is, h. olyanokról beszélek, amivel nem ártok senkinek, magamnak se, meg se botránkaztatotk senkit, azt nem veszik észre. odáig olvasnak, h. nem érdekel a mások véleménye, és ebből kihoznak olyanokat, amelyek nincsenek ott. az se tűnt fel, h. miért is hoztam fel példának az egykori társaságomat, még mindig nem értik a lényegét.

_John_Doe_ 2010.07.07. 23:03:51

Ti hoztok rá példákat, hogy mit csináltok másképpen, mint azt a környezetetek elvárja,
én pedig azt mondom, hogy néhány példa nem számít.

Aki szarik a környezete véleményére, azt bizony egy idő után kiveti magából a csoport.
Néhány dologban lehetsz más mint a környezeted, akkor különc leszel, bár szerintem ebben is benne van a magányosság.

Olyanok vagytok, mint aki azt mondja, hogy ő vega, mert nem eszik lóhúst.

lac1 2010.07.08. 18:13:00

@miriamele:
Egyszer már leírtam, hogy az egész életedet korlátok között és szokások szerint éled le. Még ha nem is vallod be. Születés után bizonyos nevek közül választhatsz a gyerekednek, megfelelő módon öltözteted, mert a fiúkra mégsem adsz szoknyát, de a jányokra viszont adsz nadrágot, étkezésed a kulturális környezetednek megfelelő, legfeljebb vannak köztük amit jobban szeretsz, hidelemvilágod nagyjából beleillik a téged körülvevő világéba, stb.
Ha azt mondod, hogy nem érdekel, hogy mások mit mondanak a hajkoronádra, akkor legfeljebb egy egészséges "lázadást" érzel a tudatalattidban érzékelt társadalmi korlátok alól.
Ez nem baj, mindenki így van ezzel, csak ne akarja senki bemagyarázni, hogy ezáltal ő a világforradalmár. Piszlicsáré dolgokban ellenáll, az élet fontos dolgaiban (még ha ezt kötelező is) pedig fejet hajt.
Ez pont olyan, mint a minap a rádióban hallott hír a "zöld" esküvőről, ahol egy mezőn napelemmel hajtott villanyzongora akkordjaira eszi a násznép az újrafeldolgozott szemetet. (azt hiszi a sok balga, hogy most megváltották ezáltal a világot)
Másnap... másnap pedig szépen napszaknak és kultúrkörnek megfelelően köszönnek a munkaadónak, ahol az elvárt munkaruhában teljesítik a rájuk kiróttakat.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.09. 09:20:55

@lac1: Semmi ilyesmit nem mondtam, neked jut mindenről ugyanaz az eszedbe... És mivel minden út az első lépéssel kezdődik, lehet, hogy tényleg megváltják a világot, sőt az is lehet, hogy te is rájössz, hogy nemcsak a te utad létezik. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nézd meg a képeket a kertblogon.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.09. 09:22:22

@Animacs: Csak azt látják, amit látni tudnak.
És mások meg azt mondják, minek tudni az igeidőket, az angolok is csak hármat-négyet használnak. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A Tyne folyó déli partja 2010.07.09. 20:03:13

@_John_Doe_: melyik csoport? pon ez a lényeg. az egyik kivet ugyanazért, amiért a másik felnéz rád. akkor meg miért is alkalmazkojdak másokhoz?

A Tyne folyó déli partja 2010.07.09. 20:04:07

@_John_Doe_: az én régi társaságomban kb. mindenki különc volt...és azóta se volt olyan jó társaságom.

A Tyne folyó déli partja 2010.07.09. 20:07:04

@miriamele: jaj, ezt is utálom. ilyenkor a kezükbe kell nyomni egy újságot, vagy egy könyvet.

sőt, jó lesz az angol nyelvtankönyv angoloknak is...
továbbmegyek: dalszöveg. érdekes, én hallom mindegyiket használni...
amúgy, a tesóm példája nagoyn jó erre. aki pár hónap angoltanulás után kiment Floridába táborba, három hónapra, gyerekfelügyelőnek. mindenhol azt hallotta, h. nem úgy fognak beszélni, ahogy ő tanulta, tankönyv meg tanár alapján. és bizony úgy beszéltek. és még olyan slendriánságokat se követtek el, hogy I ain't de még egy if I was-t se...

A Tyne folyó déli partja 2010.07.09. 20:08:00

@miriamele: ja, amúgy nekem szinte csak fiúkból állt a társaságom, ahol bizony az a nézet uralkodott, h. miért is kéne másokhoz alkalmazkodnunk.

A Tyne folyó déli partja 2010.07.09. 20:13:38

@_John_Doe_: te sem érted. a hülyeségeknek nem dőlünk be. pl. azért nem fogom nézni a Big Brother, (ami nem érdekel) mert az összes kolléga/lakó a mozgássérült otthonban nézi (ami az indoka volt ugye a volt munkatársamnak.) vagy nem leszek rajongója a jetskizésnek, ha amúgy nem okozott akkora nagy boldogságot, csak azért, mert a gazdag vállalkozónak is az a hobbija, aki nekem jó haverom, tehát énis felveszem a hobbiját. a lényeg az, h. engem ugyan nem érdekelne, de mégis rajongani kezdek érte, hogy a másiknak megfeleljek. ugyanígy, azért nem építek medencét, hogy a szomszéd irigykedjen. ha ÉN saját magam úgy látom jónak, h. én akarom, akkor igen. de a lényeg, h. csak AZÉRT nem csinálok dolgokat, ha amúgy abszolút nem érdekelnek/látom értelmét/élvezem, stb. mert a többség ezt csinálja, vagy hogy irigykedjenek. ugyanúgy leszarom, ha megszólnak, mert pl.nem iszom alkoholt. Na és?

pl. a sex education showt nézem, pedig mindenki arról beszélt a munkahelyen. de nem azért nézem, hogy ne lógjak ki, hanem, mert érdekel. a valóságshowkat, szappanoperákat, stb. is mindenki nézi, mégse érzek ingert arra, h. én is, mert nem érdekelnek. és akkor mi van, ha különcnek tartanak? attól én nem leszek más.

_John_Doe_ 2010.07.09. 21:00:45

@Animacs:
Oké, nincs benned megfelelési kényszer, nem mosolyogsz a benzinkutasra akkor ha rossz kedved van.
Nem építesz medencét, nem jetskizel, stb.
Nem nézel szappanoperákat, valóság showt. Sok ember szintén így tesz. Ettől még nem leszel különc.

Pincérnek adsz borravalót?

A Tyne folyó déli partja 2010.07.10. 13:52:08

@_John_Doe_: nem járok étterembe. és egész eddig pont azt szajkóztam, h. olyan dolgokban nem érdekel, h. mások mit tesznek, mik teljesen lényegtelenek, nem teszek velük kárt senkiben. ahogy engem sem érdekel, h más mit csinál, amíg engem nem zavar vele.

_John_Doe_ 2010.07.11. 01:04:18

@Animacs: "nem járok étterembe"
És akkor hol eszel?!

_John_Doe_ 2010.07.13. 10:42:39

@Animacs: mintha valahol azt írtad volna, hogy nem főzöl. De biztosan keverlek valakivel.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.07.14. 13:34:48

Sziasztok!!!!!!!!!!!
elolvastam 120 kommentet, ,min tudtok vitázni?!
Már talán életben maradok, holnap megpróbálom megírni házi szappanoperám történetét,lesz min vitáznunk.
Amúgy dolgozom két hete egy fittnes szalonban (ah) ,na az is lesz egy novella alapja. megyek dolgozni,nagyon örülök,hogy nem hagytatok el,jó fejek vagytok

lac1 2010.07.14. 20:23:44

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
BIZTOSAN életben maradsz... Fitnesz? Szappan?
Várom.

_John_Doe_ 2010.07.15. 10:48:25

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
"dolgozom két hete egy fittnes szalonban"

Szóval jó nő vagy. ezek után még nagyobb hülye a férj. :)

_John_Doe_ 2010.07.17. 11:04:51

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
"Már talán életben maradok, holnap megpróbálom megírni házi szappanoperám történetét,lesz min vitáznunk."

hun van már?

_John_Doe_ 2010.07.19. 10:46:02

nsocsi,

ugye élsz még?

A Tyne folyó déli partja 2010.08.21. 12:48:31

@_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthető kajákat. nem állok neki hosszas ügyködést igénylőknek, amik után ráadásul még mosogathatok is egy órát. most pl. zöldséges kuszkuszt fogok csinálni, a hozzávaló zöldségeket eleve úgy veszem, hogy félig-meddig elő vannak készítve, csak meg kell őket mosni, összevágni. ha mégse így veszem, akkor előre legyártom őket egy szabadabb délutánon.
kb. 20 perc alatt kész, és egytálétel, nem jár sok utómunkával se.
süti beállítások módosítása