HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

Csoda az iskolában

2009.12.03. 13:55 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

Minden szülő meg van győződve a lelke mélyén, hogy az ő gyereke extra,különleges,csodalény,és ez jól is van így. Ha a tények nem ezt mutatják,akkor ugye két választás van:-elhiszem, hogy nem az,vagy a tények ellen hadakozom, nagyjából az iskoláskor végéig. Extra eset Norman Bates. Ritka az igazán őszinte elfogulatlan szülői vélemény,az érzelem a legnagyobb úr,és ugye zsigerből szeretjük és védjük a gyerekeinket.

Ráadásul mindenki meg van győződve róla,hogy csak ő tud gyereket nevelni,mindenki más hülye hozzá.  Nos én is . Én jól neveltem a gyerekem. :))))Megkapott mindent ahhoz, hogy okos értelmes, kedves, udvarias, toleráns, figyelmes stb.,stb. legyen . Hogy nem az? Hát a neveléssel (illetve a nevelési elvekkel) nincs baj, csak a gyerek lett kamasz.Félretéve az iróniát,tényleg jó gyerekem van.Jól tanul, a suliban szeretik,csak dícséretet hoz évek óta,nincs konfliktusa senkivel .Ezért lepődtem meg nagyon mikor azt mondja az iskolából hazajövet:-Ma összevesztem a takarítónővel!! Nagy cirkusz volt!

-Hogy kivel?

-Tudod,van az az idősebb nő, kijött az egyik teremből, mi kint ültünk előtte, és egyből nekiállt üvölteni,hogy mi ne kiabáljunk. A lányokkal ültünk,tanítás ott nem volt és leüvöltötte a fejünket.

-Mondtam neki,hogy ezért nem kell így kiabálni,értünk mi a szóból is, meg hogy nincs joga velünk kibálni,erre azt kérdezte,hogy veled is ilyen szemtelen vagyok-e.

-Velem?!

-Hát, hogy anyámmal is így beszélek-e.Mondtam neki,hogy anyámat tisztelem, magát meg nem!!

-Ezt mondtad? És mi lett?

-Semmi,otthagytuk.Ő meg dilizett tovább.

Láttam hogy zavarja a dolog,késöbb,mikor újra visszatért a témára,elmondtam, hogy itt akkor sem lesz igaza, ha igaza van ,mert senkivel nem beszélünk így. Egy gyerek meg nem beszélhet így egy felnőttel,mert a tiszteletet akkor is meg kell adni, és nem anyázunk egyből.(Nem prédikáltam sokat)

-De hát ő anyázott!!

Mondtam,hogy ebból biztos lesz ofői elbeszélgetés,mert a takarítónő nem fogja annyiban hagyni, úgyhogy keresse meg,és kérjen elnézést a hangnemért. Húzta a száját rendesen. Másnap:ragyog a gyerek.-Nem fogod elhinni!! Beszéltem a nővel, kölcsönösen elnézést kértünk egymástól, és azt mondta,ne haragudjunk,kicsit túlreagálta a dolgot! Nem gondoltam, hogy egy felnőtt ezt megteszi!!

Tanulság? Nincs. Mindenki vonja le.Vannak még csodák.Köszönöm,asszonyom.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr951571168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.04. 09:14:45

A kamaszok szemtelenek. Amelyik nem, azt orvoshoz kell vinni. :-)))))))))
Mi felnőttek, akiknek tulajdonképpen Buddhába oltott Teréz anyának kellene lennünk, legalábbis a kamaszok szerint, csak emberek vagyunk. :-))))))

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.04. 09:22:58

Gondolod,hogy otthon velem mindig a jó gyereket játsza? Időnként Teréz anya is bicskát rántana.De igazából a takarítónő viselkedése volt fantasztikus.Még egy tanult kolléga sem kér elnézést a gyerektől általában,,ha neki volt igaza.(Lehet,hogy a hölgy is diplomás,de nem ez számít,mielőtt vki. letámadna)
süti beállítások módosítása