HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

Baba-jog/anya-jog

2009.11.21. 15:16 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

Másik blogon megy a polémia: írhatok -e a gyerekemről jogainak csorbítása nélkül.Szerintem állampolgári jogom van bárkiről írni,a gyerekemről meg anyai jogom is.

Kötelességem viszont úgy,ahogy az emberi normák,tisztesség megkívánja.

Szülői jogról jut eszembe: a gyerekkel kapcsolatos egy másik kedvenc hülye kérdésem is:  -mi legyen a neve? Van-e jogom szülőként elnevezni a gyereket? Ugye hátha ártok vele. Ha ritka név, az a baj ,ha kommersz az a baj, csak a gyereket nem kérdezi senki.

 Mennyivel jobb a természeti népek névadási szokása.Serdülőkor után megkapja az addig( külső vagy belső tulajdonsága miatt)kiérdemelt felnőtt nevet,és azt viseli boldogan.

A kicsi a múltkor mesélt egy gyerekről,:- Őt is úgy hívják, mint engem,de nem baj!-És neked tetszik a neved kicsim?

-Hát persze, ez jó név, nem baj hogy másnak is van olyan neve,mint nekem !

A nagyobbik azt mondta a mútkor,hogy imádja,hogy az egész országban egyedül viseli azt a nevet,amit kapott. Ez nem volt szándékos (annyira), csak ez a név tetszett mindkettőnknek.

A legidősebb teljesen átlag névvel és egy belőle képzett jó becenévvel jól elvan,régóta.

Nálunk, hála nekünk, a névadás jól sikerült. Mi lesz a következő nagy össznépi gyerekprobléma?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr141541862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Tyne folyó déli partja 2010.01.01. 13:46:47

tudom, kicsit későn szólok hozzá, de mos már nagyon érdekel, h. hogy is hívják őket:)

én szeretem a különleges neveket, de azért ne legyenek túlbonyolítva, meg ne hangozzon nagyon nyakatekerten. ilyenekre gondolok, h. pl. az utónévkönyvben szerepel a Miranda, ami nekem tetszik, utána meg: Mirandolina. Utóbbi már túlbonyolítás szerintem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.01. 23:55:11

@Animacs: Egyszer már válaszoltam,hova tette ez a dög az írásomat? Van egy e-mail címed,megírom,és elmondom miért nem szzeretném,ha publikus lenne.:)

A Tyne folyó déli partja 2010.01.30. 15:41:46

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: nem írod meg, hogy hívják őket?:) küldtem anno emilt.
amúgy, ha rákattintasz a nevemre, megjelenik, h. üzenetküldés,ott lehet írni.
süti beállítások módosítása