HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

Kabát vs. nercbunda

2009.12.09. 22:40 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

Van egy nercbundám.Másnak is van,de én érdekes módon jutottam hozzá.Lomizós-bolházós ismerőseim pakoltak éppen, mikor nekiállt a hölgy visítani.

-Fúj,mi az,ki ne szedd a zsákból, fúj ,állat!!

Gyönyörú,csokoládébarna rövid bunda,szőre csillogó, nem törött.Még mielőtt kidobták volna, megvettem 2000/azaz kettőezer forintért. A tisztítás és a béléscsere ötezer volt.A tisztítós hölgy szerint előző tulaja sem szerette az állatokat,vagy nagyon szerette,és nem hordta.No kérem, hova lehet felvenni egy nercet? Hát boltba nem,az oviba nem,a sportpályára nem,színházba meg általában nyáron járok. Itt a tél,fázom,nincs téli kabátom,a munkanélküli központba nem állíthatok be nercbundában!(Úgy jártam mint az Esterházy család a kitelepítés után, nem volt másuk, csak ezüst evőeszköz-készletük,azzal ették a paprikáskrumplit is.) Ami van,hat éves,csinos hosszú és nem meleg. Kell egy kabát! De aki munkanélküli,az nem vesz kabátot,az otthon marad,melegszik otthon. És lőn csoda.Társadalmi munkám elismeréséül kaptam egy vásárlási utalványt a város legdrágább butikjába.Hogy veszek én ott tízezerért kabátot? Benéztem. Finom szinek,formák,anyagok tapintásuk,mint bársony...első árcédula:32 000 ft.,a többi ugyanígy vagy még több.És akkor leakasztottam a hosszú fazonú dzsekit,amibe első látásra beleszerettem. Ára:10000 ft .KIrály,ezt kérem. Közben ráértem nézelődni, és akkor jött az újabb szerelem:egy hosszú,fekete-fehér,csoda. Felpróbáltam,bár ne tettem volna! Úgy néztem ki,mint egy királylány, mint egy dáma, mint Audrey Hapburn,mint én,10x jobb kiadásban.Az eladónő is beindult:-gyönyörű,magára van öntve,stb...Viszont megnéztem az árát:28 ezerről leárazták 13 ezerre. Hogyan vesz az ember lánya,télvíz idején két kabátot saját magának,ebben a gazdasági helyzetben? Istenem,régi szép idők,mikor még azt vettem és akkor, amit és ahol akartam! 

112 komment

Címkék: kabát nercbunda

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr481587109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.12. 18:49:12

@miriamele: Legkiseb fiam dec.20-án éjfélkor született(19-20 éjfél).Téli baba,de ő fázik rendesen,a nyarat szereti.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.12. 20:06:33

És képzeld, mentem édesanyámat meglátogatni, és esett náluk a hó. Pedig csak 20 km ide. Itt meg semmi.
Én nyári vagyok (júl.25) és a napsütést, meg a meleget imádom.
Klári lányom tavaszi.
Jó lenne, ha karácsonykor esne a hó, de csak a hangulata miatt vágyom rá. Elképzelni sem tudom, hogyan fogok hóban-jégben sántikálni.

lac1 2009.12.13. 00:04:03

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Szökőnap, február 29. az frankó szerinted?

;-)

amcsi anyucija 2009.12.13. 16:45:16

@miriamele: nahát, nahát!! csak nem velem példálózol?? :D
igen!!! esik a hó, és hideg van! és igen, nagyon gyorsan felköltöztem, de nem bántam meg! szeretem pestet, bár néha kicsinek érzem!

húúúú, én nem tudnék állatot felvenni! bár gratulálok, hogy ilyen olcsón lett egy nerc bundád! :) még a macskám is szőrtelen!!

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.13. 17:00:50

@amcsi anyucija: Szeretem az állatokat,nem is ölnék,de ilyenkor már nem állat,csakmeleg :) bunda.Tudod,a sonka sem kismalac.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.13. 17:03:21

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Lebuktam, és nem mondhatom el, hogy az Amcsi anyucija mit mondott anno, arra a malacra, amiből a májas készül. :-)))))))))))
Családi találkozó van nálad. :-))))))))))))))

lac1 2009.12.13. 17:20:25

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Akkor ezek szerint a csirkét sem vágod le - ha nem éppen konyhakészt vásárolsz?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.13. 17:30:41

@lac1: Nem vágom le,nem.De ha nagyon kell megpucolom,felbontom.Milyen gyarló az ember.Ha olyan éhes lennék,biztos megtenném,de még soha nem kellett.De lelőném,azt hiszem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.13. 17:55:23

@amcsi anyucija: Az jutott eszembe,régen volt egy nyúlbundám,azt ajándékba kaptam,használtan.Évekig nem fáztam télen,ha csak inget vettem föl a legnagyobb fagyban,akkor sem. Az nem volt ilyen hivalkodó,mint a nerc.

lac1 2009.12.13. 18:08:30

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:

;-)
Mi a különbség?
A vadászat csábítása mégis legyőzi az ellenállást?
Persze tudom, a messziről "ölés" nem viszolyogtat senkit úgy, mint a tulajdon kézzel való.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.13. 18:30:09

@lac1: Igen ez a távolból vadászat,olyan mint a sortűzre kivezényelt katonák filozófiája:-hátha nem is én öltem meg...
Nem ölök csirkét sem.

lac1 2009.12.13. 22:25:13

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Hát nekem a csirke esete általában végszükség, ha érted!
:-))))))))))))))

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.20. 20:51:08

Sziasztok!Megjöttem!!@miriamele: öt napon át csak angolul beszélt hozzánk egy angolul nem tudó marokkói és egy angolul ragyogóan beszélő tolmács.Kiválóan beszélek angolul!!!:))))
Mi újság itthon? Budapesten senki nem takarít havat.Nekem vidékinek ez furcsa.

lac1 2009.12.22. 01:23:45

Há' hol voltatok?
Nem, tényleg nem takarítanak havat. Felveszik a bazi fizetést, és havasak-jegesek az utcák. Ha látnám, hogy dolgoznak de nem bírják az egy dolog, de nem is látom őket...
Tökre idegesítő!
És ez csak 10-20 centi hó. Mi lenne, ha esne mondjuk 50 centi, vagy még több?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.22. 09:36:09

@lac1: Há'egy Óriási nemzetközi projektben vettünk részt,ha az lett volna a téma, amit meghírdettek,még jó is lehetett volna.Így megint egy csillagszórós,nagy buli van, amire a nemzetközi szövetségnek van pénze,mi meg dolgozzunk egy évig ezután ingyen, hogy lássák,hogy dolgozunk, aztán legalább a diplomát(?) megkapjuk.Az nem zavar senkit,hogy ez szerintünk a fejlődő országokra van kitalálva,mi vagyunk a 15.-ek a sorban,és egyetemi, főiskolai végzettséggel előrébb van némely kollega,mint az előadó.Na, mindegy.
Még soha nem voltam távol 5 napot a családtól, kisfiam azt mondta,én vagyok az ajándék,hogy megjöttem .Megérte.

lac1 2009.12.22. 23:59:40

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Aha. Külhonban.
És miért kell ingyé' dolgozni? Azt tiltsa a törvény...
Amúgy meg ilyen helyeken kapható "diploma" kétes minőségű, de ez persze nem Rád, mint "tulajdonos" vonatkozik, henem inkább a...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.23. 15:52:49

@lac1: Ugyse kell már több papír,én úgy látom mint Bukovszky a blogjában:elég ebből a hülyeségből,ami itt folyik.
Szerintem, ha ingyér' vállalom, akkor még a törvény sem mondja, hogy te idióta ne tedd!
Tényleg nem diploma, csak egy certification,és tényleg ingyen munkára jogosít az IAAF-en belül.

lac1 2009.12.23. 16:18:56

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Én az ingyenmunkával csak akkor nem értek egyet, ha közben abban a... a... "projektben" viszont vannak, akik keresnek vele. Tehát, ha "kommunista szombatot" rendezek és elmegyek valakinek segíteni, az szép, meg megbecsülendő, meg izé, de amikor valakit hülyének néznek - főleg aha engem - azt már nagyon nem díjazom.
De szerencsére vagyok olyan "tróger", ha ebben az esetben nemet mondok.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.24. 09:15:59

@lac1: Gondolom,mindenki keres vele,csak azok nem, akik a tényleges munkát végzik.Ahogy lenni szokott.
Fenyő,süti, ajándék kész? Mi van a karácsonnyal nálatok?:)

lac1 2009.12.24. 17:24:07

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Szia.

Először is
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok
az egész Családodnak, teljesüljön minden, amit kívánsz Magadnak.
Nekem a karácsony Szentestéje általában főzőcskézéstől - és ezért nyugodtan - telt el, mert ilyenkor anyukámékhoz megyünk ebédre. Másnap pedig anyósomék, de azt annyira nem szeretem, mert ahogy anyósnak a karácsony úgy apósnak a szüret a falusi búcsújárás.
Minden vélt vagy valós rokon összegyűlik, én azt sajnos ki nem állhatom.
Lehet, hogy ez a férfi logika működtetője a férfi agy teszi velem, de hát...
Most közel 20 év után szerencsém van, mert összebalhéztam a sógornővel mint az állat pár hete, és most nem jön le, a másik meg beteg lett szerencsétlen, a harmadik család meg a sógornőm elvált férjének a családja (akik amúgy tökre normálisak, őket szeretem), most mind-mind elmarad.
Nem kell a sok neveletlen gyerek dobogását hallgatnom, nem kell néznem, hogy a pinanyaló kutyájukat is magukkal hozzák, és hasonlók...
Úgyhogy Kiváló Karácsonyom van, csak a saját családommal...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.24. 20:45:42

@lac1: Szia! Boldog Ünnepet nektek is.
Szerintem én is a kevesek között vagyok ebben az országban, aki bár tehetné,nem főzött nagy ünnepi vacsorát.Ebéd tarhonya volt,csirkepökölttel,vacsora pedig fakultatív,ki mit talál alapon.Ugyanis múlt héten a kicsi fiam beteg volt,és mára mindenkire átragasztotta a vírusát.A férjem nem lát a takonytól(bocs),a nagyobbnak és nekem fáj a torkunk,fejünk.A délután eltelt a birkózással a fával, ugyanis elment,hogy hoz egyet a szüleimtől,egy méterest.A fa konkrétan 250 cm.Na,itt kezdődött a logisztika,az autóban az ülést elfektetni,stb.Utána faragta egy órát,mert vastag a törzse, akkor eltörte a tartót,mikor rájött,hogy ferde.A szomszéd a fával együtt meghegesztette,behoztuk,nagy nehezen helye is lett,és a fiúk azonnal ott hagytak a kicsivel,hogy csak szórakozzunk,díszitgessünk.Ja.kaptunk egy kültéri égősort, azt fölraktuk a fára, király.Ajándék reggel lesz,mert nem bírok a fejfájásommal több órát Legózni.Ez egy kifejezetten jó szokás Amerikában,hogy reggel,pihenten érkezik a mikulás.
Holnap vagy anyukámnál,vagy anyósomnál leszünk ebédre, maximum hugomékkal,de ők is igyekeznek akkor jönni,mikor mi nem,úgyhogy kevesebb a veszélyforrrás.Ugy szeretnék vmi. normális családot,vagy normális barátokat, de nem jön össze.Mai ajándékom:középső gyermekem megyénk serdüló sportolója,az újságírók szavazata alapján.A kicsi azt mondta,neki ma boldog karácsonya van.A legnagyobb meg kutyát sétáltat a folyó parton a barátjával és jól van. Nem is kell több ennél.Boldog karácsonyt,jó étvágyat az elkövetkezendő napokra:))))))
Milyen kutyát szeretsz?

lac1 2009.12.24. 22:31:46

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:

kezdjük visszafelé.
Elvileg minden kutyát szeretek, csak ne nálam legyen. Akkora kertem nincs, hogy a medit, a pázsitot, és a növényeimet külön tudjam választani egy kakiló kutyától.
Tudom, hogy mire van szüksége egy állatnak, én azt nem tudom neki maradéktalanul megadni. 3 gyerekem van (ha nem mondtam volna még) és mivel egy kutyát éppen úgy kell kezelni, mint egy gyereket, kaja, pia, szállás, doki, ház, foglalkozás, ezért nem tudom, vagyis nem akarom felvállalni, mint egy negyedik gyerek.
Ami az előbbi kutyás dolog azaz, hogy a sógornőmék elváltak, de a manusz alig-alig foglalkozott a gyerekkel, de, hogy megnyugtassa a lelkiismeretét, MINDIG (tehát nem egyszer!) egy fajtiszta és k. drága dögöt vett neki, nem számolva, hogy az van amit leírtam az előbb. És mindig hozza a gyerek magával, mert hát az anyuka gyerekre fordított ideje is hagy némi kívánnivalót maga után, az anyósom meg elég hülye, hogy az "onokát" minden velejárójával is felvállalja, és hát két kutya, két cica, meg a após bazi szőlőjével együtt nagy teher neki - de hát aki nem tud nemet mondani, az így jár.
Lehet persze a szememre vetni, hogy miért nem segítek, de amikor még a sógornőmék együtt voltak, és a kis pulya volt vagy 7-8-9 hónapos, és már akkor itt hagyták négy napra, mert ők megszokták, hogy egy hosszú hétvégére elmennek síelni, vagy amíg az én lányomat le sem sajnálták, esetleg névnap-karácsonykor éreztették, hogy nagynéni meg nagybácsi, de persze amikor a kis pulya akkora volt, hogy folyamatosan figyelni kellett volna rá, és egy 10 másodperc alatt szem elől tűnő 3 évessel nem lehet a vásárban vagy a helyi plázában úgy korzózni mint gyerek nélkül, akkor persze el tudták vinni mindenhová kiszúrva a szemét egy vacak kínai gagyival...
Én meg olyan vagyok, hogy ha valami nem tetszik akkor szóvá is teszem, a sógornőm esetében keresetlen szavakkal is. Sajnos ezt legjobban a kis kutyu érezte, amikor a saját kertemben rám ugatott, a kutyaszarról nem is beszélve...
Száz szónak is egy a vége, ha csupán azért hagyod a rokonoktól hülyének nézni magad, mert rokon, akkor úgy kell neked.
Az én két gyerekem meg 2 hete tette le aikido-ból 6 kyu-s vizsgát.
Csirkepörkölt nyami-nyami. Amúgy én is 1,5 méter körüli fát akartam, de egy kicsit nagyobb lett...
:-)))))))))
De én fel is díszítettem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.24. 22:58:20

@lac1: Úgy látom ,minden család egyforma elemekből épül fel.Unokaöcsém talált egy kutyát,de mivel a húgom kitiltotta a lakásból,elvitte anyámékhoz.Azóta ők kosztoltatják,megszerezték maguknak a kutyát.Most megint van kutyája a gyerek barátnőjének,ezért nem lakhatnak a hugoméknál,ezért laknak fateromék városi lakásában,ahova én gyerekkel anno nagy köyörgésre költözhettem be, amíg építkeztünk.
Utálom ha vki státusz-szimbólumként tart kutyát,vagy nem úgy,ahogy kéne.A szomszédomban mióta szépül a kert,két éve be van zárvva egy 8m2-es ketrecbe egy szegény állat. A telek 30x70méteres. De ha lenne,milyen kutyát szeretnél? ez fontos !!

lac1 2009.12.25. 00:44:50

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Akkor a konkrét válaszom:
Simaszőrű foxterrier - mert olyan volt egyszer.
farm4.static.flickr.com/3411/3315196269_265774b98d.jpg
(amúgy semmi bajom azzal, hogy a sógornőmék ezt adtak a pulyának. Azzal sem, hogy az anyós olyan hülye, hogy ezt hagyja. Csak és kizárólag azzal, amikor lehozzák hozzánk, és az ÉN kertembe kiengedik. De itt sem kifejezetten a kutya ellen, hanem az ellen, hogy az ENYÉMBE egy idegen kutyát a MEGKÉRDEZÉSEM nélkül. Én, egy papírzsebkendőt sem dobok el, nemhogy ilyent...)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 11:27:44

Gondolhattam volna. A vizsla szelíd lenne neked(vadász-vadász).Ez aranyos foxi:)
Két kutyánk van,még soha nem jutott eszembe elvinni senkihez sem őket.Közép-ázsiai juhászok,60 kg/fő,biztosan örülnének neki mások is,nem?

lac1 2009.12.25. 12:34:35

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Gondolkodtam a vizslán is, meg afgán agáron is, de a régi foxi miatt kissé elfogult vagyok, ez a magyarázat. Az és Tihanyi Jánosom rendes kutya volt, kinyitotta a kertkaput, kifutott, megharapta a rendőrnőt (két házzal feljebb lakik), lehúzta a harisnyáját, azután visszafutott és bebújt az óljába, mint aki jól végezte a dolgát.
60kiló a kutya??? És kettő? Ah, milyen jó lehet őket etetni...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 12:52:31

@lac1: Majd küldök képet(róluk:)),meglátod. Egyébként nem esznek sokat.15 kg táp/hó.Nekem ennyit megér a biztonságérzetem.
Tihanyi János,jó név.
Az etetés a kisebb gond de sz@rnak is.Mondjuk ha naponta szeded, rend van,sőt a fű is csak a kerítés mellett van kiszaladgálva az éjjeli őrjárat miatt.

lac1 2009.12.25. 13:36:04

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Csak 15 kiló? Meg gondolom a konyhai maradék is.
A János nem az eredeti, az István volt, csak mindig Istvánként hívtam amikor odakerült hozzánk, és pár nap után szólt a szomszéd, hogy most halt mag 7akkor) az apukája, aki szintén István, és neki nagyon rossz hallgatni, hogy én is Istvánnak hívok egy KUTYÁT.
Hát hiába, le van taposva Isten állatkertjének a kerítése...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 14:30:46

@lac1: Kegyeletsértő,valóban.
Ha téged hívnának úgy,te is válassz más nevet?
Jaj,istenem,tényleg kicsi a kerítés.

lac1 2009.12.25. 17:08:28

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Látod, de én ilyen megalkuvó vagyok, nem balhézok a szomszéddal, inkább lett János.
A kutyának is tetszett, mert csóválta a farkát.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 20:22:14

@lac1: A mi 2. kutyánknak is valami orosz neve volt először,kettő is,végül nagy képzelőerőre vallva Csöpi lett a neve.De ő tényleg Csöpi.

lac1 2009.12.25. 21:07:16

Joszif Visszárionovics Sztálin?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 23:02:09

@lac1: Nem,de volt bordeuxi dogunk.őt Churchillnek hívták,mert igen hasonlított.
Az ír farkasom Flatley névre hallgatott.

lac1 2009.12.25. 23:55:24

Ennyi kutya? Ha nekem még egyszer lesz az életemben kutya, egészen biztos, hogy őt is T. Jánosnak nevezem.
Ír? Farkas?
Nem mondom...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.26. 10:29:21

Remélem, szép karácsonyotok volt. Én még mindig ezerrel "szolgálatban" vagyok, de majd jövök kommentelni.

lac1 2009.12.26. 16:18:19

@miriamele:
Szia,

ne értsd félre, de ez a férfitársadalomban a nők sorsa karácsonykor...
A mi szerencsénkre.
;-)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.26. 17:13:34

@lac1: Semmi bajom nincs ezzel a szereppel, főleg, mert életem párja viszi a felét. (A főzésnek még több is mint felét, de a takarítás, felszolgálás, mosogatás nagyobb része rám marad.) Hála istennek, az egész család össze van szaladva, ami nagyon jó dolog, csak strapás egy kicsit. :-))))

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.26. 18:29:21

@miriamele: Szia! Reméltem,hogy csak a karácsonyi élet tart távol!:)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.27. 12:47:29

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: mondjuk inkább úgy, hogy a karácsonyi étel...:-))))
Most éppen Rákóczi-túróst sütöttem.

lac1 2009.12.27. 19:55:10

@miriamele:
Nyami-nyami.
Majd ha arra járok beugrok egy kóstolóra.
Jó?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.29. 08:37:32

@miriamele: Azt én is szeretem nagyon.
MOndd meg,légyszíves, mi a kedvenc meséd!Ami először eszedbe jut,valószínű,az lesz az.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.29. 11:48:43

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Nekem most a Szépség és a Szörnyeteg.
amcsi anyucijának a három kismalac. :-))))

amcsi anyucija 2009.12.29. 12:48:50

igen, nekem a három kismalac!

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.29. 13:58:20

@miriamele: Megírtam neked a mese-elemzést.Tudtam hogy csak ilyen lehet a te meséd.Ugyanis mindenkire jellemző,hogy mi a kedvenc meséje,mert ez a lelkéből fakad.Tényleg királylány vagy!@amcsi anyucija: Ha kéred, megpróbálom neked is elemezni.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.29. 19:04:30

@lac1: Már korábban is akartam írni, de nagyon elfoglalt voltam a sütemények sütésével. Elmentek. Mind. A macskát itt hagyták. Megint ketten vagyunk az "öreggel" + macska, Amcsika, mert a saját macskánk karácsony előtt megdöglött.
Szóval, a saját családod csak most a saját családod, amíg még kicsik viszonylag. Aztán elmennek, és olyan üres lesz a ház, hogy szörnyű. Aztán visszajönnek, hozzák az éppen aktuálisat, remélem majd hozzák az "onokát" is, ha majd lesz. Iszonyú vircsaft pár napig, aztán elmennek, süket csend. Nem tudom leírni. Élvezd minden napját a gyerekeknek. Akkor is, amikor hisztiznek, mert még neked teszik. És ugyanígy élvezd azt is, hogy a nagyobb családban zajlik az élet. Azt sem teheted meg mindig. Nálunk már nagyon foghíjas a névsor. Sajnos.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.29. 20:19:19

@miriamele: Nagyon igaz.Ahogy zavarnak néha,annál sokkal jobban tudnak hiányozni.
Off:lábad hogy bírta a strapát?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.30. 10:38:27

Hát, elég remegős lett a végére. Most pihenek, és macskát dajkálok. Szegény, azt hitte, hazamehet.

lac1 2009.12.30. 12:27:18

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:

Eh, kicsit összezavarodtak a topikok a fejemben, itt is mese, ott is mese...
;-)

@miriamele:

Speciális helyzetem van, most is többgenerációs házban élünk, ergo eléggé valószínű, hogy nálam másképp fog működni.
De ha mégis, akkor a megüresedő helyre főiskolás lány albérlőket fogok keresni.
:-)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.30. 13:04:55

@lac1: Minden kezdő szülő azt hiszi, vele maradnak a gyerekei...
A feleséged fogja kiválasztani őket:))

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.30. 16:36:46

@lac1: Nem fog. Elmennek. Ha mégis visszajönnek, az se lesz már olyan, és úgy érzik, kényszerből tették.
Nem vagyok valami optimista ma, bocs.

A Tyne folyó déli partja 2009.12.30. 20:31:51

@miriamele: én csatlakozom hozzá puritánságban.

lac1 2010.01.05. 17:21:43

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Én sohasem hittem. Reménykedni persze lehet.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.05. 19:33:16

@lac1: Komolyan tudnál együtt élni összes gyerekeddel,menyeddel,unokáddal? Az én férjem azt mondja,az anyjával nem lakna együtt,az enyémmel igen.És ha ők nem tudnak veled élni,pedig szeretnek?

A Tyne folyó déli partja 2010.01.05. 19:44:08

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: hát, szerintem nem túl egészséges dolog együttélni akármelyik szülővel. kezdve ott, h. örökre gyerek maradsz....
és szuerintem, ha egyszer már megszoka az ember, h. önálló, szülők nélkül létezik, akkor nem fog akarni visszaköltözni anyucihoz...én biztos nem akarnék. De a férj szüleihez se (mondom így teljesen elvi alapon).

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.05. 20:07:43

Olyan szépen hangzik,hogy a régi nagy családmodell megszünt,micsoda szörnyüség.Hány meny élt élete végéig az anyósa terrorja alatt,hány fiú alig várta már az apja halálát,hogy vmi kicsit is,de örököljön.
én gyakorllati és elvi alapon sem akarnék együtt élni tágabb rokonságommal.
Húgomék kibővítették a házat,6 millás kölcsön,stb.,készen vannak,a gyerek anyámék városi lakásában lakik a barátnőjével.
a szülők meg fizetik a rezsit,mert nem akarnak mégsem együtt élni.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.06. 14:38:17

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: A nagycsalád sok gazdasági problémára megoldás. Sőt, ha mindenki tud alkalmazkodni, akkor sok érzelmire is. Sem az együtt- sem a különélés nem jelent örök boldog(talan)ságot.
Azt hiszem, két dolog szúródott el az évezredek folyamán. 1. Az emberek egyre önzőbbek lettek
2. Az emberek egyre inkább önmagukat tartották fontosabbnak a közösségnél.
Mivel egyik folyamat sem állt meg, valószínű nem lehet, vagy nagyon nehéz nagycsaládot vagy törzset szervezni.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.06. 18:15:04

@miriamele: Amúgy meg ez olyan szomorú,hogy elromlott,nem?
Igen, az emberek nagy része önző dög.nem tudok szebbet mondani rájuk.

A Tyne folyó déli partja 2010.01.07. 14:23:08

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: hat, en nem vagyok olyan biztos benne, h. "elromlott". valoszinuleg inkabb ugy volt, ahogy fent irtad, h. az anyos terrorizalt a menyet, ha vele laktak egyutt, vagy minimum beleszolt mindenbe. a gyereknevelesbe foleg.
szerintem csak altalaban ugy gondoljak az emberek, h. ami regen volt, az jobb volt, pedig egyaltalan nem biztos az.
en inkabb vallalom az onzoseget, de nem akarnek egyuttelni se anyukammal, se az anyossal. kozel lakhat, de ne egy haztartasban. most olvastam valahol, h. van egy kinai mondas,h. ket tigris egy hegyteton, ket felnott no egy konyhaban nem fer meg. ugyhogy ne jojjon:)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.07. 18:49:48

@Animacs: Nem jobb volt, más volt. Mert mások voltak az emberek közötti viszonyok, és mások az elvárások.
Viszont egy kicsit kevesebb individualizmus nem ártana, a jobb közösség egészségesebb és boldogabb embereket eredményezne. Vegyük ezt az anyós-meny viszonyt példának. Az idősebb asszonyon múlik az, hogy milyen lesz a viszonyuk, de a fiatalabb is sokat tehet érte (pozitív és negatív értelemben is).
Anyósod lehet "sárkány", és lehet a legjobb barátnőd is, ha okosan állsz a dolgokhoz. Szintén az anyukád is, csak vele még nehezebb egyenrangú kapcsolatot létrehozni, mert lehetsz akárhány éves, akkor is az ő pici lánya maradsz. :-))))))
Viszont rengeteg segítséget is kaphatsz az idősebb generációtól, és majd amikor ők szorulnak segítségre, számíthatnak rád.
A tervszerű, átgondolt kapcsolatépítés segít. És persze senki se felejtse el később, mit szeretett volna másképp, amikor fiatal volt, hogy felnőtt gyerekek anyjaként/anyósaként ne tolja el a viszonyt.
Mondom én, aki ilyen téren is páholyban ült, anyósom egyáltalán nem törődött velünk amíg élt. Az sem jó.

A Tyne folyó déli partja 2010.01.07. 19:36:45

@miriamele: de pont ez az, h. szerintem elég sok idősebb asszony igenis beleszólt a menye életébe,és pokollá tette azt (lásd pl. Sissi királynét...majd az anyós neveli a gyereket, mit akar tőle az anyja...)
a meny meg nem mert szólni, mert ugye az volt a felállás,h. az idősebbnek igaza van. Pont.
(ezt amúgy már kiskoromban sem szerettem, h. valakit kizárólag azért kellett tisztelnem, mert előbb született, lehetett akármilyen nagy gazember. mostohaapám álláspontja pl. pont ez, gyereknek, nőnek nincs joga véleményt alkotni, ha valamit másképp merészeltünk gondolni, az volt az egyetlen érv, h. neki van igaza, mert ő a férfi, és ő a rangidős. más nem számított).

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.07. 21:49:13

@Animacs: Régi anyósomat szerettem,érdekes egyéniség volt.Mihelyst látóterébe került kisfia,megzakkant,és azt a majomszeretetet a fia feleségeként egyszerűen nem lehetett bírni tovább.Volt,hogy megbeszéltük,kisfia és én reggel neki állunk kertet ásni,ő főz.Reggel 4-kor fölkelt és ásott,hogy a fiának ne kelljen.Na,mikor minden nap ez megy 100x, onnan el kell menekülni,mert az lesz belőle,amit sejtettem.Kisfiát addig pátyolgatta,míg komplett alkoholista nem lett, és 45 éves korában eltemette.
Ez az a mama,akit ellopnak.Ma felment a gyerekemhez a lánya,összeszedte(ill.én) az összes ruháját,és elviszi magával a hét végén,valahova a tanyavilágba.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.07. 21:52:37

@miriamele: Én nagyon megjegyeztem,esküszöm,Van olyan SMS-em fiam barátnőjétől,ami így szól:-Te vagy a legjobb anyós!!
Mostani anyósom nem törődik velünk,ez sem olyan jó,tényleg.Hogy semmi sem jó!:))))))mert a lónak itt sincs meg a közepe,azt hiszem,mi mindig a két oldalán lobogunk.

lac1 2010.01.07. 23:32:13

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Bizonyos határok között igen. Nem egy szobában, nem egy háztartásban, de igen.
A határ az lehet életvitel, származás (igen, rasszista vagyok :-)))) ), szokás, kultúra.
vagy ezek keveréke.

lac1 2010.01.07. 23:41:10

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Mi a terror? Ha az, hogy amit levesz, azt rakja vissza, és ebből nem engedek, akkor bizony...
Vagy ne használja a személyes dolgaimat, esetleg amit régebben a feleségem néha megcsinált velem, hogy a segítségemet felajánlotta másnak? Persze, a férjem majd megszereli, hozd csak át, vagy majd átküldöm... na azt, akkor már csak azért sem.
És ennek bizony balhé lett a vége. Anyósomnak (aki beteges gyűjtögető, semmit nem dob el, viszi a garázsába, amikor nem fért el, akkor az én garázsom elé, vagy éppen bele, én ilyenkor kegyelmet nem ismerve és figyelmeztetés nélkül kidobtam az utcára meg az ajtaja elé, lehetőleg, hogy tönkremenjen, de legalábbis szomorú legyen.
:-)
Soha nem felejtem el, amikor egy meghalt rokon házát ki kellett üríteni, akkor nem oda hozatott szemeteskonténert, hanem hazahozta egymillió fordulóval a szemetet mert hogy az is gyűjtögető volt... és a garázsom elé rakta.
Nem tette a kirakatba.

lac1 2010.01.07. 23:53:16

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Hát ne haragudj, de a fia, a férjed volt a hibás.
Ha megengedsz nekem ennyit.
Ne félj, én kurva gyorsan elirányítok mindenkit, ha valami nem tetszik, és amikor látom értetlenkednek, akkor teszek még rá, hogy ne felejtse el.
Após is 70 éves, és minden évben 2500-2800 liter mustnyi szőlőt termel és szüretel, hiába nyavalyog, hogy nem segítek neki (utálom a földmunkát), megmondtam neki, hogy ez egy rettenetesen drága hobbi, mert ha csak 365 liter termelne, akkor is nyugodtan minden nap berúghatna belőle, én meg nem fogok az ő hobbijában részt venni. Úgy hogy eleinte csak a szüretre jártam ki - kelletlenül - de amikor aztán már ebédkor minden férfit berúgatott (mert én soha nem iszok semmit vízen meg szörpön kívül) megmondtam neki a tripla hátizsákozás és a préstekerés után, hogy Józsi ez volt az utolsó, hogy én kijöttem ide, mert ha nem érted meg, hogy először a meló, utána a kaszinó, akkor majd csinálod nélkülem. Úgyhogy már évek óta tévézek a szüret alatt.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.08. 08:17:44

@Animacs: Viszont nem hallunk azokról az anyósokról-menyekről, akik nagyon jól megvoltak egymással, és segítették egymást.
A női segítségvonal még úgy-ahogy működik, azaz a lányok számíthatnak a lánytestvéreikre, anyjukra, nagyanyjukra, nagynénikre stb.és viszont. Kár lenne elveszteni. Ha az ember lánya tudja, hogy mik a buktatók, könnyebben kikerüli azokat. Nem szükséges a korábbi generációk hibáit átvenni, de a jó dolgokat érdemes megtartani

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.08. 08:22:34

@lac1: Tudod, miért gyűjtögetnek a korábbi generációk tagjai? Mert igen sok helyzetet meg kellett oldaniuk a háznál levő dolgok segítségével.
Ennek is a jó oldalát kellene átvenni. Pl. nem veszünk semmit feleslegesen, vagy csak akkor veszünk valamit, ha szükségünk van rá.
A rosszat, hogy minden vackot összeszedünk, azt nem.
Persze, ha annak idején atyám lomtalanításkor nem talál egy icipici gyerekbiciklit, kisebbik lányom nem tanul meg kétévesen biciklizni, mert annyira pici kétkerekűt itthon kereskedelemben nem lehetett/ma sem lehet kapni. :-)))))

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.08. 08:24:04

@lac1: Aztán nehogy te is úgy járj, mint Animacs mostohaapja, hogy azt mondják rád, hogy zsarnok vagy. :-))))))))))))

lac1 2010.01.08. 18:00:51

@miriamele:
Tulajdonképpen fel kéne sorolnom, hogy miről is van szó, akkor azt hiszem, hogy igazat adnál nekem. Egy példa és egy megjegyzés: a meghalt rokontól több, mint 100 vállfát (fa, műanyag) hoztunk el, és eddig sem csak úgy ledobálva voltak a kabátok nálunk.
A megjegyzés: a faterja volt olyan, hogy ha talált egy görbe szöget, felvette, kiegyenesítette, és szidta a pazarló virágot, ebbe is halt bele, agyvérzésbe. Van nálunk olyan szúette szék, (hinta), hogy ő sem mer beleülni, meg van még a 8 éve eladott Trabi padlószőnyege, van nálunk rossz szigetelés miatt felázó ház alul elrohadt ajtókerete, mondhatnám a 20 éve beszáradt festékes edényeket (nem vicc, akkor kerültem ide, megnéztem, milyen festéket tudnék használni), elrohadt kémény füstcső, és soha nem feledem, amikor rendeltem konténert reggel kihordtam a szemetet, és amikor mendtem haza, a mama egy tekintélyes részét visszahordta. Megnéztem mi az ami ennyire fontos, hát a tejfölös poharak, az akkor sláger 1 kilós "Merido mokka" kiürült és összehajtogatott zacskója, és töménytelen harisnya, ami azért nekem is sok(k) volt, mert megkérdeztem minek, azt mondta, hogy tudja, hogy a festéket ebben szokták megszűrni...
Tudni kell, hogy a mama könyvelő (vagy mi) volt, az após is. én sem vagyok festő, meg a feleségem sem.
De amit írsz, tudom, régen "szűkösség" volt, mindent elhasználtak, de állítom, ez már klinikai esetbe csapott át.
:-)

A Tyne folyó déli partja 2010.01.08. 19:20:49

@lac1: mondjuk, erre én is hajlamos vagyok. De amióta kijöttem külföldre, és folyton költözni kellett, már nem tartok meg annyi mindent. Utálom cipelni. De otthon én is sokmindent megtartok, mert milliónyi dolgot fel lehet használni, és spórolós vagyok. meg ragaszkodó típus...anyukám annak idejéén eldugdosta előlem a már elkopott ruhákat, nehogy hordjam őket...
viszont otthon elfér (garázs, pince, padlás), itt meg, mikor az embernek van egy pici szobája, az is 3x3 méteres (az első kettő albérletem ilyen volt). akkor nem akarja gyűjtögetni...kivéve, ha olyanok, mint a tesómék, illetve a barátnő, aki ide is összegyűjt mindent. mondjuk, ez már saját lakás (az enyém), de most már azért nem gyűjtögetek, mert nem férek el a tesómék cuccától...viszont nem is veszek sok dolgot, csak ami kell, és bizony én is felhasználom mondjuk a kopott pólót felmosórongynak, a gyertyából visszamaradt viaszt újra gyertyának, stb...utálom a pazarlást. (naná, sváb a vérem:)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.08. 19:48:13

@Animacs: A pazarlást én is utálom, de a beszerzésnél kell erre gondolni. Soha, SOHA, nem veszek meg semmit azzal a jelszóval, hogy majd jó lesz valamire. Elhordom a ruháimat, és félévente átnézem, mi jó, mi nem, és ami kopottas, vagy nem jó, megy zsákba és a kuka mellé. Még így is alig férünk, nemhogy ha elkezdenénk gyűjtögetni! De tejfölösbögre-gyűjtemény az én szüleim pincéjében is van. Mentségükre legyen mondva, a tavalyi tavaszig palántákat ültettek bele.

A Tyne folyó déli partja 2010.01.08. 21:43:55

@miriamele: azt én se szoktam. mármint, megvenni valamit, hogy hátha jó lesz. csak nem dobom ki a dolgokat, (míg nem laktam albérletben) ugyanezért.

lac1 2010.01.08. 22:29:52

@Animacs:
Na. Amikor már úgy áll be DUPLA méretű garázsába, hogy mindenkinek ki kell szállnia az autóból mert teljesen szorosra kell állnia a szeméthalom mellet, és ő s csak élére állítva tud kimászni, az azért már röhejes...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.09. 05:57:25

@lac1: Az, de neki fontos valamiért. Én sem mondok semmit a nyolcvan feletti szüleim gyűjtögetőkedvéhez kommentárként. Ki tudja, hogy én hogyan fogok viselkedni nyolcvan évesen, már, ha megérem

A Tyne folyó déli partja 2010.01.09. 13:31:48

@lac1: tudom, igazából én se nagyon férek el otthon, ugyanis a garázs, a pince és a padlás tele van a mostohaapám cuccaival. jó, a mi kiskori játékainkkal is, de a legtöbb cucc az övé.
és elég idegesítő volt pl, amikor ránkszólt, h. ne biciklizzünk, mert hátha megkarcoljuk a Renaultját a bicaj kitolása közben (ugyanis kb. 10 centi hely volt kitolni a kocsi meg a szirszarok miatt. ezért inkább nyilván mi ne használjuk a biciklit...)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.09. 13:54:40

@Animacs: Esetleg, hogy ő kiáll, ti kimentek, vagy valami? Ilyen nem létezik?

A Tyne folyó déli partja 2010.01.09. 14:09:19

@miriamele: á, dehogy. egyrészt ugye nem mindig volt otthon, másrészt, a garázs előtti bejárón meg a Lada állt..ugyanis a Renault konkrétan azért vette, h. fel tudjon vágni, h. neki telik rá, de továbbra is a Ladával járt, mert féltette a Renault-t...emiatt miután nagynehezen kimanővereztem a garázsból a biciklit (ami a kocsi mögött állt, csak oda fért), utána még a beállón álló Lada mellett is ki kellett...(ezért inkább a szomszéd kapuján vittem ki) este vissza. de nyáron inkább kinthagytuk őket egész nyárra, a város legszélén lakunk, arra nem igazán járnak tolvajok.

lac1 2010.01.09. 14:30:05

@miriamele:
Az igaz, csak amikor a gyűjtőszenvedély már ott tart, amit írtam is, hogy nem fér be a saját helyére, és elkezdi hozzánk termelni a vackait, illetve a cigányok elől a hétvégi telekről megmenekített (tavaszig persze) Zanussi hűtőt az esőn hagyta egy hónapig, mert máshová nem tudta betenni, az enyémbe meg nem engedtem, az már az a határ, ahol én is az asztalra csapok.

lac1 2010.01.09. 14:45:46

@Animacs:
űVan ettől még másabb is. A mama kocsija az utcai garázsban áll, nekem a két ház közötti (szomszéd és az enyém) út végén egy külön garázsban. A mamának is van mosásra csapja a garazsában, de valamiért mindig feláll az enyémhez, ami egy dolog, rendszeresen úgy csinálja, hogy feláll, kiszáll autó ottmarad, és elmegy be főzni, vagy mosni, vagy tévézni, vagy aludni, vagy akármi. És én se ki, se be. És amikor szólok, hogy vigye a vackát el az útból, közli, hogy azért áll fel, mert le akarja mosni, de most nem mossa, mert mást csinál. Arra a kérdésemre, hogy miért nem akkor áll az út közepére, amikor VALÓBAN nekiáll mosni a kocsit, akkor mond valami teljesen nem odavalót.
Amúgy nem tudom megfigyeltétek-e már, az emberek többsége egy kor után nem arra válaszol, amit kérdeznek tőle, hanem olyant, ami LEGFELJEBB csak valamilyen viszonyban van a feltett kérdés problémájához.
-Miért nem mész már el a kocsiddal?
-Elfelejtettem, hogy jön az Anikó (a másik lánya), - ergo nekiállt mosás helyett főzni
-De én nem azt kérdeztem, hogy jön-e ide az Anikó, hanem azt, hogy...

-Ha behordtad a cuccost, miért nem csukod be a kertkaput? (rablók, etc.)
-Mert a Szürke (a cica, a rohadt dög) nagyon nyávogott - ergo először adott neki enni, közben kiment a fejéből a kapu
-De én nem azt kérdeztem, hogy mit beszélgettél a Döggel

-Most telefonált a Jóska (a férje), hogy miért nem mész ki érte a hegyre?
-Mert a gáz "ereje" kevesebb - ergo nem készült el a kaja
-De én nem azt kérdeztem, hogy mit mutat a kalóriamérőd, hanem azt, hogy...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.09. 16:08:02

Hát,néha jó,hogy nem vagyok itthon.Hogy ti milyen szórakoztatók vagytok így olvasva!! Szuper:)))
@lac1: Gondolom ettől hosszú távon agybajt lehet kapni,ha benne élsz.
Tudjátok,hogy lehet leszokni a gyűjtögetésről?
Amikor elváltam,két éven belül hét albérletben laktam az összes cuccommal,30 cserép virággal.Mire összebútoroztam mostani férjemmel,csak a legszükségesebbek maradtak meg mindenből.
Volt úgy,hogy reggel 7-este 8-ig dolgoztam,a tulaj mondta,sürgősen el kellene költöznöm.Mondtam,ha kipakol nekem,másnap elmegyek.Mire hazaértem,az a tetű kirakta az összes holmimazt a lakás elé.Csak segített,mint momdta.Na,ezek után még az ágyamat is eladtam,csak ne kelljen vele költözni még egyszer.
Most van egy kacatos kis fiókom a konyhábam,ott vannak a" kellhet még" nevű műanyagok,ami nem fér be az már nem kell.Van egy fiókom,ahol a papírok laknak dossziékban,meg egy ilyen kacatos fiók van a gyerekszobában,ahová a noname dolgok kerülnek.A garázst én rakom rendbe,ott sincs felesleg.Mivel családom nagyobb része gyűjtögető életmódot folytat,én nem.Ez sem női vonás,ugye?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.09. 16:56:57

@lac1: Hagyd el, én is állandóan így vagyok, nem szabad abbahagynom semmit egy percre sem, mert elfelejtem és ott marad. Még ha az autó maradna a feljárón, de a kaja marad a gázon, meg ilyesmi. Vigyáznom kell. Sajnos, ez a korral jár. És persze a Szürke fontos. Látnál minket Amália cicával... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ez amit leírtál, sajnos, mind a korral jár. Remélem, sose tudod meg, mert te nagyon fiatal maradsz százéves korodban is.

lac1 2010.01.09. 17:43:38

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Először ha nem is agybajt, mindenesetre kissé megviselt, aztán rájöttem a megoldásra. Először és egyszer szólni szépen, utána...
Ne félj megtanulta!
:-)
@miriamele:
Tulajdonképpen az a baj, hogy a mama hagyja magát kizsigerelni a férje és a lányai által. Erről nem tehetek, de rosszul tolerálom amikor az én időmet rövidítik meg emberi hülyeség által mások. Én igyekszem mások útjából elállni, a lehető legritkábban kérek vagy várok el mástól bármit is azon kívül, ami szükséges és fontos.

lac1 2010.01.09. 17:51:32

@Animacs:
Ez valamiért kimaradt...
Én, (mert vagyok olyan hülye) hogy a hozzám látogatók autósok autója ne az utcán álljon, ezért a saját hidam/bejáróm mellé CSINÁLTAM egy "vendég" hidat a esővíz árok fölé.
Mert én valóban elhiszem, hogy ha a társadalom tagja/része vagyok, akkor azt is tudom, hogy egy keskeny, családi házas utcában, az út szélén álló autó "nem jó".
És amikor a sógornőm a vackával mindig a hidamon állt meg, és ÉN a sajátomra nem tudtam állni, és a csengetésemre kiküldte a kulcsot, hogy nem akar kijönni, hanem álljak el (persze csak nem tud/mer ráállni a harmadik hídra, pedig oda én még kisteherrel is ráálltam), akkor szépen elé álltam az enyémmel, becsuktam, felültem a bringára és nekimentem az éjszakába a haverokhoz.
Kiabált másnap velem, én meg adtam neki ötletet, hogy kivel kiabáljon. Azt mondta utána, hogy ne anyázzak.
:-)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.09. 18:30:18

@lac1: Az a baj,mint rájöttem,ti nagyon!!!!!!!!!!! közel laktok egymáshoz mindannyian.
Mi is csináltunk egy vendéghidat:))),mert én is rendes állampolgár vagyok,és arra gondoltam,mint te.( a híddal kapcsolatban):))
@miriamele: Nem az lehet a baj inkább,hogy sok dolgot csinálsz egyszerre??Egyszer lábossal együtt ment a kukába a gyümölcslevesem,mert elmentem vasalni közben:))

lac1 2010.01.09. 20:22:15

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
A fizikai közelség senkit semmire nem jogosít fel.
A helyzet eldurvulása akkor kezdődött, amikor a sógornőm férje izé, na, tudod, a nő el akart válni, de legalábbis elmenni, de a felelőtlenül hatalmas kölcsönökkel terhelt házat eladni nem lehet, ergo kénytelenek továbbra is együtt lakni, de amikor még friss volt a dolog, akkor a sógornőm ÜZENTE a feleségemmel mert habár ő akarta, de képe nem volt ahhoz, hogy szóljon (vagy csak tudta mit fogok mondani), hogy FIZESSEM ki előre a mama örökségének a ráeső részét, mert abban találta a megoldást az elköltözésére ( a mama még most is él, vagyis finanszírozzam a válását). Sajnos a feleségem is a maga vallásosságával állt a dologhoz (de hát ő is egy ember aki bajban van"... Az anyós meg akit kurva gyorsan elküldtem valahová, de tényleg így keresetlen szavakkal, mert elképesztően felháborított a dolog, azt mondta, mert IRIGY vagyok. Mármint amiért nem fizetek...
Hozzá kell tennem, nekik szép házuk van, valóban sokat költöttek rá, de nagy lábon éltek, én meg inkább gyűjtögetősen, De nem lomot
:-)))))))))))))))))))
hanem pénzt. Jellemző rájuk az, hogy a sógornőm a férjének a nővérével valamilyen női szeánszot tartottak, hogy a "férfit" megtartsák...
Ezen jót nevettem, és akkor hülye k. -nak neveztem őket, meg kifejetettem nekik, hogy talán úgy és olyan dolgokat kellett volna csinálni, amiért a férfi nem keres magának másik NŐT.
:-DDDDDDDDDDD

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.09. 20:37:37

@lac1: Úgy sógornőd,h. a feleséged testvére,ugye?
De mindegy, ez szörnyű.De ha tőled 200 km.-re lakna,mennyi jóból kimaradnál,nem utálhatnád ennyire,például:):))))

lac1 2010.01.09. 20:51:14

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Igen, az. A legjellemzőbb rá, hogy amikor megtudta, hogy ki az új "nő", ezt mondta róla a fülem hallatára, hogy "de hiszen még csak most érettségizik", mondván, hogy mit eszik rajta a (akkor még) férje. Ja, és nem 18 éves volt a NŐ, hanem munka mellett tanult, meg asszem kettő (vagy csak egy?) gyerekkel a háta mögött, ő is elvált.
Amúgy különösebben nem utálom, mert Isten nem ver bottal, megteszi ezt helyettem a nő saját magának.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.09. 20:59:26

@lac1: És még mindig együtt lakik volt férjével??

lac1 2010.01.09. 23:39:26

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Hát... a keco ott van, hitel van, eladni nehéz...
Annyit tudok, hogy egyszer ott vannak, egyszer meg nem.
(Az igazi ok, hogy miután az én faxommal akarták verni a csalánt, kicsit berágtam, megmondtam a mamának meg a sógornőnek is, és megfenyegettem őket, ha nem hagynak békén, akkor a ... na mindegy, azóta nekem senki nem mond semmit. A sógornőnek volt nehéz időszaka, mindig idehordta a pulyát, aztán az apja vett neki egy bazi drága kutyát - de ezt azt hiszem írtam már - szemkiszúrás végett ((jó apuka jó ajándékkal kedveskedik, de ez a HARMADIK kutya, az első az a ráncosbőrű dög, azt meg kellett dögleszteni méreg által, mert nem kezelték a bőrét, és bazi seb volt az egész dög, aztán jött egy második, azt sohasem engedik ki, mert alacsony és hosszú szőrű, csak lehozzák az anyós kecójába, arra lőt..., na igen, és van egy harmadik, az meg valami furcsa véletlen folytán beleesett a mészbe ????? és alig lát, mert a mész kimarta a szemét, de vesztére mert egyszer az okos anyós ment a kutyához, és kiengedte, elütötte az ótó, van a lábán egy bazi seb, ami azóta, kb. 1,5-2 éve nem gyógyul be, olyant a kutya, mint egy horror film... De a 3 éves pulyának vett húsvéti nyúl sem semmi, annak meg a gyerek kitépte a farkát, vagyis egy darabját.)) Az anyós mert a lánya, a feleségem mert a testvére. Kész, a kör bezárult. Egyszer kihúztam a nejből valamit úgy, hogy vagy elmondja, vagy sokkal rosszabbat fogok a közös ismerősöknek terjeszteni, és azt hazudom, hogy tőle hallottam, ergo jobb ha elmondja, így elmondta.
:-))))) )
Furcsa egy család, annyi szent.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.01.10. 10:17:41

@lac1:Nekem annyival jobb,h. nem látom óket óránként.(enyéimet)De ez már olyan,mint a Győzike,nem?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.01.10. 11:33:40

@lac1: Vadászkutya legyek, ha ezt a történetet értem....

lac1 2010.01.10. 11:50:37

Ugye-ugye...
:-))))))))))))))))
Annyit azért elárulok, hogy a dolog nincs ellenemre, rettenetesen érdekes hétköznapjaim vannak, kitolni velem már csak úgy tudnak, hogy a kertembe engedik a vakarcsot.
süti beállítások módosítása