HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

A karácsony akkor szép...

2009.12.25. 12:40 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

Már évek óta csak a gyerekek kapnak ajándékot nálunk Karácsonykor.Meg a sógor egy kis bort,a mama egy kis rövidet,hugom egy kis valamit,és kész is van. Hogy tegnap reggel hétkor mit kerestem a Tescoban,azt konkrétan nem tudom megmagyarázni,elkapott valami vásárlási láz.Igaz,céltudatos volt, a kicsinek kellett még egy Lego,a nagyobb kapott egy bonusz DVD filmet.Ezután kiderült,hogy nincs karácsonyfánk.Irány a szülői ház, ott van ,egy méteres, kicsi, aranyos. Biztos volt, a fiúk hoztak egy két és fél méterest.Onnan tudom,hogy annyi,mert olyan magas a plafon. A fa törzse vastag, apa egy órát kalapálta,mire bele tudta verni a tartóba. Felállítva viszont ferde volt ezért,a tartóra rávágott,hogy kiegyenesítse, így az eltörött.Zarándoklat az egyik szomszédba,fával együtt,hogy hegesszék meg.Na ,kész,de a másik szomszédban sokkal szórakoztatóbbak a dolgok:úgy felkötözték a csomagtartóra a fát, hogy a gyereknek fel kellett mászni az autó tetejére,mert nem tudták levenni.Utána láncfűrésszel vágták méretre, de így is négyen vitték(tuszakolták)be az ajtón.Közben négyen kiabáltak, mi röhögtünk. Mikor mi kiabáltunk,ők röhögtek.

Fát behoztuk az ablakon,persze oda nem fért el ahova terveztük az egy méterest.Komoly logisztika után sikerült,jöhet a díszítés.A kisfiam még lelkes,ő maradt velem, mert a nagyok belefáradtak az eddigi teljesítményükbe.Feltettem még egy 400 db-os kültéri égősort,nagyon impozáns lett,így legalább én is látom hogy világít, nem a szomszédok. Boldog Karácsonyt! Reggel jön a Jézuska.

18 komment

Címkék: karácsony hellokarácsony fenyőállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr761622168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 14:37:04

Te hogy ülhetsz a gépnél szent karácsony délutánján?

lac1 2009.12.25. 16:51:32

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Anyámékat tegnap látogattuk és holnap jönnek, anyósékhoz nem járok le, mert közöltem velük, hogy amíg beengedik a kutyát és az meg mindenhová odafekszik (meg általában kutya a lakásban) addig nem megyek hozzájuk, aszonnyállat készíti a holnapi cuccost (kaja), a legkisebb az nyomja a számítógépét, a középső és a legnagyobb meg természetesen a haverokkal lóg, a többi rokon vagy beteg, vagy össze balhéztam velük, hogy legalább karácsonykor ne lássam a képüket...
Tulajdonképpen tökéletes a Karácsony.
Kaja, pia, nők, békesség (=nincs hülye rokon), tévé, számítógép, könyv, fűtés...
Mi kell még?
(amúgy közöttünk nincs betegség, nincs tartozásom, van munkahelyem, jól tanulnak a kölkek... mégis, mit akarhatok még?)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 20:19:43

@lac1: Király.Ezt a mondást nagyon szeretem:tanuld meg értékelni,ami a tiéd!
Úgy fáj a torkom, csak halkan haldoklom egész nap, ezért nem kellett ebédre elmennem anyósomhoz,nehogy elkapja tólem.Felhívott és hálás volt,hogy nem ragasztottam rá a bacikat.Kell ennél több? Küldött ebédet,meg egy szuper vastag zoknit és a lelkemre kötötte,vegyem fel.Hát engem szeretnek.!

lac1 2009.12.25. 21:09:43

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Na de azt nem tudja az anyós, hogy te ráköhögtél a férjedre, az meg a pulóverén elvitte a bacilust hozzá?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.25. 22:58:41

@lac1: De.Állítólag maszkban fogadta a fiúkat.:))))))))))))))

lac1 2009.12.25. 23:57:53

Én ezt a kérdést úgy oldom meg, hogy a gyerekeknek vettem az említett D3 vitamint, én meg továbbra is szedem a 1gr-os C vitamint. Tegnap elolvastam, egy tabletta a napi adag 1666%-t tartalmazza.
Meglátjuk...
Ha nem írok többet, akkor nem használt.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.27. 12:49:35

@lac1: Mi az, mindenki göthös? Csak én maradtam ki belőle? (Na jó, egy kis calici-vírusom volt karácsony előtt. Nem is mentem utolsó nap iskolába.)

lac1 2009.12.27. 19:54:21

@miriamele:
Hali, nekem speciel semmi bajom, kicsit kapar a torkom, de ennyi.
Ez minden évben előjön...

lac1 2009.12.28. 22:25:21

Érdekes módon egyik nap jobban érzem, a másik nap meg szinte semennyire. A fene se ismeri ki magát ezen a fránya betegségen...
Ma bambuszért köröztem a haveroknál, tavaszra elültetni, nem sok sikerrel. Holnap úgy kezdem, hogy autóval lépésben végigosonok a kertes házak között, hátha meglátok valahol...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.29. 08:34:30

@lac1: Nekem van egy ismerősömnél:))
Tavaly dísznapraforgót ültettem(láda,aztán ki),3-4 m. magasra nőtt,úgy néztek ki,mimt a fák,az egész utca ide zarándokolt,hogy milyen gyönyörűségem van,és hol vettem.Medence mellé nem jó, mert szereik a méhek.
Kert mellett nagyon látványos volt.

lac1 2009.12.29. 15:39:29

Aha.
Én tulajdonképpen egy ilyent nagyon szeretnék, de tudom, elérhetetlen. de azért próbálkozom.

ayurvedicmasseur.com/home/wp-content/uploads/2007/12/bambus_01.jpg

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.12.29. 15:51:02

@lac1: HÁt erre nem lehet mit mondani,tán ha odaköltözöl...,akkor lesz ilyened.Gyönyörű

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.12.29. 18:52:25

@lac1: azt mondják, ha bambuszt ültetsz, kútgyűrűbe ültesd, mert úgy elszaporodik a kertedben, hogy minden mást kinyom. Persze, ha bambuszerdőt akarsz, esetleg pandákat bele...

lac1 2009.12.30. 12:24:06

Most kicsit ideges lettem, mert bazi sok betűm eltűnt innét...

:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((
süti beállítások módosítása