HTML

BEZERÉDJ AMÁLIA

Minden nézőpont kérdése.Az én nézőpontom egy kicsit más, mint a többieké.Ez gyerekkoromban zavart egy egy kicsit, mára jól elvagyok vele.Az élet apró dolgai a nagy dolgok,nézzük őket másként.

Friss topikok

  • Yato Squaw: Én is szomorúan tapasztalom, időnként benézek reménykedve ... Kicsit pezsgünk az epreskertben, néz... (2010.12.10. 20:46) fittness
  • A Tyne folyó déli partja: @_John_Doe_ ÚJ NICK!: nem SZERETEK főzni. de attól még főzök, csak gyorsan, egyszerűen elkészíthe... (2010.08.21. 12:48) Ha egy héttel később tör ki a vulkán...
  • lac1: @nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Pofátlan volt a tanárával. (2010.04.18. 20:01) Szatír a kertvárosban
  • lac1: @Animacs: Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak a... (2010.03.04. 18:07) AVATAR
  • miriamele: Az ész megáll. (a nevelőszülős témához) (2010.02.04. 16:23) "Bementem a tanácsba"

Linkblog

AVATAR

2010.02.06. 17:01 nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu

Moziban voltam. Ez nagy szó mert legutóbb kb. három éve sikerült,akkor a Mamma Mia-t néztem meg. Most az Avatart.Tulajdonképpen nincs mit írni róla ,az összes lehetségest leírták már.Gyönyörű, nézzétek meg.Legközelebb megnézem Budapesten,3D-ben is.

Elég romantikus lélek vagyok(belül,na),én mégis úgy értékeltem,hogy számomra az a legfőbb tanulsága,hogy az emberi gonoszságnak nincs határa,és soha nem lesz vége a különböző indokkal való ember-természet-és egyéb irtásának.

A férjem szerint,aki viszont nem romantikus alkat,ez a film az élet szépségéről szól,és teljesen elandalodott tőle.Végül is mindkettőnknek igaza van,mert mindkettőről szól,és ugye, a választás lehetősége ezé a romantikus emberiségé.Menjetek moziba!

213 komment

Címkék: film mozi avatar

A bejegyzés trackback címe:

https://mitcsinalegy40evesnyugdijas.blog.hu/api/trackback/id/tr321734448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.15. 18:18:01

@miriamele: No te is ám...kérjük a sztori publikus részét!!!:))

lac1 2010.02.15. 21:57:27

@miriamele:

Úúúúúú...!
Ezt sohasem értettem...!

lac1 2010.02.15. 21:59:32

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Hát akkor, örülök!
Itt az @v@t@r.... mindjárt belenézek... nincs hang.
Pedig van rajta, csak kodekem nincs.
Megoldjuk.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.15. 22:03:15

@lac1: Nem tudom,h. kell-e örülni.ez van.
Miri töténete magyarázatra vár,azt hiszem!
Nézd a filmet.(mindjárt jön John Doe és elmondja,amit el kell:))

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.16. 05:30:01

@lac1: Én sem, előfordul, hogy az ember hülye, és hülyeséget csinál, de úgy maradni azért nem kell, nem?

lac1 2010.02.16. 19:13:44

@miriamele:
Én ugyan nem mondtam semmit!
;-)
Csak azt, hogy AZT sohasem értettem meg...

Off:
Itt a szemcsi!
Másmilyen szárat rakott rá az okostojás.
A szürke keretre egy ARANYSZÍNŰT! De csak az egyik!
Mondom a boltban, a csókolomnak:
-Csókolom, hát ezt mégis hogyan...?
...
...
-Holnap délutánig beszélek az üzletvezetővel, hogy mit lehetne tenni... addig adjon egy ezrest a javításért előlegbe, aztán meglátjuk...
Majd holnap elviszem a restaurátorokhoz, hogy csiszolják meg, a autófényező haverommal meg lefújatom.

lac1 2010.02.16. 19:14:54

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Ez van. Kodek is van. Már belenéztem 10 percet. nem jön be annyira...

_John_Doe_ 2010.02.16. 19:45:40

Egy ismerősöm is háromszor nősült, mégis csak 2 felesége volt.
(Az 1. és a harmadik ugyanaz.)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.17. 07:10:08

@lac1: ingyen volt. Először is, másodszor is. Nem vagyunk az a rongyrázós fajta. Ehhez képest, előre félek, hogy mekkora esküvőt akarnak majd a lányaim.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.17. 19:51:48

@lac1: az egészet kritizáld légyszi!Ilyen technikai embeereknek már a techika miatt is végig kell nézni,szerintem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.17. 19:55:40

@lac1: @miriamele: úgy volt,hgy a mienk is ingyen van,majdnem 10000 volt az anyakönyvvezető bulija.Ő volt,két tanú,a két gyerekem,és mi.NAGYON jó volt.Utána meghívtuk a násznépet vacsorára,akik pizzát rendeltek.:))

lac1 2010.02.17. 22:24:59

@miriamele:
...és a válóper? Ha úgy is egyben maradtatok?
Az enyéimtől én is félek...
Amúgy, HOGY akarnak meg JUT, az két különböző dolog.

lac1 2010.02.17. 22:26:56

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Nekem idegen, látszik a "való" világ és a számítógépes közti különbség, habár ilyen technikát nemigazán látni mindenhol.

lac1 2010.02.17. 22:28:02

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Nekem meg kettő is volt. Az egyik a hivatalos az építkezés miatt, a másik egy hónappal később az egyházi.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.18. 09:20:15

@lac1: Nem maradtunk egyben. 16 év kihagyás után kezdtük újra. 2000 részes brazil szappanopera, de most már 8 éve együtt vagyunk, és minden a legnagyobb rendben.
A nagyobbikam külföldön akar, ha akar egyáltalán, hogy legalább a pénz rájuk költődjön és nem a násznépre, a kisebbikem választottjának a családjában divat a nagy esküvő, de mi, ha még a macskát is visszük, sem vagyunk tízen, tehát semmi kedvem fizetni egy ezerfős lagzi felét.

lac1 2010.02.18. 11:09:10

@miriamele:
Szerintem külföldön sem divat a nagy lagzi.
Magyarországon is a legszűkebb családra tervezik a legtöbben. Legalábbis a helyi vendéglősök ezt mondják.
Mi annak idején 70+ fővel vettük be a HEMO-t.

A Tyne folyó déli partja 2010.02.18. 19:24:41

@lac1: attól függ. volt barátom dolgozott hotelben, ahol óriási esküvő volt. ehhez képest, a volt munkatársamén voltunk kb. 40-en, elmentünk a templomban, ott megtörtént az esküvő kora délután, aztán a templomhoz tartozó hátsó helyiségben (teremben) ettünk (hidegtál, volt pár szendvics, rágcsálnivaló, üdítő stb. nem rengeteg, sőt az egyik ottlevő megijedt,h. nem fog jutni mindenkinek:), ezután felvágták a tortát, azt is megettük, aztán hazamentünk. délután hat körül. ennyi volt...

lac1 2010.02.18. 20:13:19

@Animacs:
Nekem tetszik.
Azonban...
Az én szüleim nem az én korosztályom - gondolom a tiedé sem :-) - és ők úgy gondolják szépnek/jónak/helyesnek/kívánatosnak/kötelezőnek/szokásnak, hogy:
-érkezés
-nasi/koktél
-szórakozás
-vacsi
-szórakozás
-menyasszonytánc
-nasi/koktél
-szórakozás
-kóstoló/útravaló
-menjetek haza.
És hát a szülői kívánság nagy úr, főleg ha hozzájárulnak az esküvő költségeihez...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.18. 20:23:44

@lac1: Persze,az első esküvőmön a szülői kívánság szerint ment minden.Olyan pocsékul éreztem magam a sok hülye,felesleges,sosem látott rokon között,hogy a szintén hülye menyasszonytáncra teljesen kiakadtam..már reggel el akartam válni, jelzem,akkor kellett volna.
A második nagyon jó volt.Igaz,rendeltem magamnak egy csokor virágot(3 szál tulipán),mert tudtam,hogy a férjem nem fog.csodálkozott,hogy előtte még el kell menni a virágért is..

lac1 2010.02.19. 08:00:03

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Ah, akkor mi fogott meg a mostani férjedben?
Én AKKOR még intéztem virágot.
Amúgy történt egy eset ami vidámságos, az esküvőmön.
Valahogy kiválasztottam a leg... a rokonok közül, hogy videózzon, ő azt csinálta, hogy a REC gombot pont fordítva használta, amikor felvette az asztalról, akkor kikapcsolta - nem is értem, hogy eh....,
amikor megunta, letette és bekapcsolta, és az egész vendégsereg oldalra dőlve táncozott. Mindenki úgy nézte a videót, hogy ki volt csavarodva a feje.
:-)))))))))))))))))))

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.19. 14:29:24

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Igen. Nem tudom, hogy kell kiszeretni valakiből. Csak én azt hittem, ő nem szeret, ő azt hitte, én nem szeretem. Mondtam, hogy brazil szappanopera.

A Tyne folyó déli partja 2010.02.19. 18:39:07

@lac1: hát, nem tudom, anyukám hogyan gondolná. apukám meg nincs. de kétlem,h. anyukám nagyon sokat akarna rá költeni, szerintem tökmindegy lenne neki...abszolút nem az a típus.

lac1 2010.02.19. 22:34:18

@Animacs:
A vágy és a lehetőség nem ugyanaz.
Szerintem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.20. 18:23:36

@lac1: Hát nem az,hogy virágot hoz.Egyébként meg egy kommersz alak,mert százszor elmagyaráztam neki,hogy a rózsát minimum tucattal kell ajándélozni,vagy Magyarországon huszasával, nem érti.Amúgy sem szeretem a rózsát.
Hát már tíz éve együtt éltünk. csak kellett tudnom, hogy nem rendel virágot,nem?:)))))))))
DE!Karácsonykor előtte megajándékozott egy saját tervezésű,apró(sajnos nagyon apró)gyémántokkal kirakott karikagyűrűvel.Inkább,nem?

A Tyne folyó déli partja 2010.02.20. 18:27:03

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: hát, h. őszinte legyek, én konkrétan leszarom,h. hoz-e virágot (eddig még egyik se hozott, ha jól emlékszem, illetve valami halványan rémlik,h. az egyik egyszer. meg egy khm. rajongóm küldött egyet lakásra...picit kiakadtam ennek ellenére, mert nem is ismert, semmi közöm nem volt hozzá, csak annyi,h. a törzshelyemen előfordult, és beszéglettem vele,mivel az olyna hely volt, hogy mindenki beszélget mindenkivel...ebből ő már többet képzelt.)

az meg főleg nem érdekelne,h. hány szál van benne, mert ez a "szokás."

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.20. 19:02:19

@Animacs: Nekem volt virágboltom,és imádtam a nőnapon este megérkező pacákokat a virágvásárlási szokásaikról kérdezgetni,míg az utolsó törött szárú szegfűből kreáltam valami hazavihető holmit.Szoktam kérdezni,h. eddig hol tetszett vásárolni,milyen gyakran vesz virágot a feleségének,miért pont ma? Egészen szórakoztató volt...BOCS,lac1!
Meg ha nem érzi,hogy szívből hozzon egy csokor margarétát,akkor hagyjuk az egészet a fenébe,ez az igazság.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.20. 19:38:55

Virág, nálunk szekérderéknyi virág volt/van minden évszakban. Édesapámnak már vannak kinyílt nárciszai és jácintjai. Szerintetek kinek a gyerekei nem vittek soha pedagógusnapra virágot az iskolába?

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.20. 19:48:31

@miriamele: Amíg virágboltom volt,szerinted ki nem kapott soha,semmilyen alkalomra egy szálat sem?:))

lac1 2010.02.20. 20:43:59

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Saját tervezésű gyűrű...
Nekem ilyen eszembe sem jutna. Igaz, nem is gáz, sem a nej, sem én semmilyen ékszert nem hordunk. Még órám sincs.

lac1 2010.02.20. 20:46:27

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Én kifejezetten szeretem a virágokat. cserepest is, vágottat is.
Sok cserepes virágom volt, csak amikor kicsik voltak a gyerekek, sajnos majd mindegyik tönkrement. Most meg jót akarnak nekem az anyóssal az élen, és öntözik, de mint az állat, most is megfulladt egy törpefikuszom.

A Tyne folyó déli partja 2010.02.20. 20:55:15

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: és miket mondtak? hogy évente egyszer szoktak venni? aúgy én jobban szeretem a cserepest, ami eltart sokáig. meg a kertben (ha lenne, per pillanat erkély van, oda raktam ki)

A Tyne folyó déli partja 2010.02.20. 20:58:16

@lac1: na én direkt kaptam egyet anno anyukámtól. (régen nem bírtam ki karóra nélkül), aztén leszoktam róla, csak telefonon néztem az időt, de ezt pl. a biciklin ülve kicsit nehzkes megtenni. úgyhogy kaptam egyet. na, mindig mondom magamnakh. elfelejtettem feltenni, majd holnap. aztán elfelejtem...volt egy eset,mikor felraktam, elmentem a barátomhz, ottfelejtettem. mikor legközelebb mentem )egy hét múlva) kérdi,h. van-e karórám. mondom van, de nem nagyon hordom. mire ő, csak azrét mert a múltkor itthagytad..nekem fel sem tnt.

lac1 2010.02.20. 22:57:01

@Animacs:
Nekem is egyszer volt, de egy rendőrrel karamboloztam motoron, akkor valahová eltűnt, ezelőtt sem, azóta sem.
Mindig telcsin nézem, de engem valahogy nem zavar, mindig automatikusan megnézem indulás előtt, tudom, hogy kb. mióta vagyok úton, tehát az időt is tudom.
Ha időre megyek, akkor még annyira sem hiányzik, otthon van óra, mindig időben elindulok, talán soha nem késtem az életemben sehonnan, tehát ekkor sem zavaró az óra hiánya. De azért a telcsi állandóan a zsebemben van, ki tudja, hátha...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.21. 12:00:05

@lac1: Az én gyerekeim az első percüktől fogva szeretik a virágokat, és a virágok is őket. Beszélgetni és énekelni is szoktak nekik, hogy szebben nőjenek. Meg is hálálják a virágok. Amikor kis tizenévesek voltak, apró kaktuszokat vásároltak. Minél kisebb, annál jobb jelszóval. Az 1 cm-es oszlopkaktuszuk mára már két méter, a földből alig kilátszó most egy húszliteres dézsában terpeszkedik, gyönyörű narancsszínű virágai vannak, a verébtojásnyi karmoskaktusz akkora, mint egy strandlabda stb, stb

A Tyne folyó déli partja 2010.02.21. 13:06:33

@lac1: nekem viszont nem túl jó az időérzékem, abszolút nem érzékelem, h.mennyi idő telt el. telefonon szoktam én is nézni, de mint írtam, a bicajon neéhz hozzáférni:)

késni én se késtem még életemben sehonnan, legalábbis saját hiba miatt nem. ajelenlegi munkahelyemen meg rugalmas a munkaidő, h. gyakorlatilag nem lehet elkésni.

pechemre folyton olyan emberekkel akadok össze, akik "ráérünk még" típusúak, meg engem nevetnek ki,h. az öt percre lévő buszmegállóba miért indulok negyedórával előbb. aztán persze miattuk szívok, mert rohanni kell a végén...mikor én már rég elindultam volna. ilyenkor mindig mondom,h. a busz nem tudja, h. én megyek rá, és inkább legyek ott akár félórával korábban, mint késsem le egy másodperccel.
volt olyan sztori,h, barátnőm kitalálta, menjünk valahova stoppal, emert busz csak két óra múlva jön. ehhez képest úgy kellett rohanni a buszra, mert eltökölte...de tööbb eset is volt, h. én ott voltam a emgbeszélt időben, (szintén buszra), a többiek az utolsó percben estek be, és panaszkodtak, h. nem férnek fel a buszra....meg hogy a buszvezető közlte, h. tele van, több ember nem szállhat fel. és igaza volt, mert már húsz perce bent állt (én is),nem lett volna muszáj az utolsó percben beesni.
meg előfrodult, h. megbeszéltük fenti barátnőmmel,h. moziba megyünk. nagy késős volt, persze nem volt ott a megbeszélt időben. pénztártnál óriáis sor. na mot, mit csináljak? vegyek jegyet nekik is (barátjával jött volna), aztán esetleg nem érnek oda? vagy csak magamnak, akkor nem ülünk egymás mellett? vagy várjak, míg elfogy a jegy? természetesen lekésték, a film kezdete után tíz perccel értek oda...én vettem magamnak egy jegyet, gondolván inkább legyek önző, majd film után találkopunk, minthogy feleslegesen másztam el a moziig.

A Tyne folyó déli partja 2010.02.21. 13:08:21

@miriamele: én is szeretném őket, de sose akarnak megmaradni...pedig én is mindig mondom,h. majd beszélek hozzájuk, e mindig elfelejtem. picikaktusz mániám nekem is volt:Ö

most van egy aloe vera a nappaliban, ismerőstől kaptuk, a férje jamaikai, ott óriásira nőnek, azzal masszíroznak (az olajából, mármint.) és sebre jó.
az jól bírja az én nemtörödőmségemet is:)

lac1 2010.02.21. 13:48:31

@miriamele:
Tulajdonképpen az enyéimek is halálra szerették őket...
Mondjuk azért énekelni nem szoktak nekik.

lac1 2010.02.21. 13:52:23

@Animacs:
Az időérzéket én úgy gondoltam, hogy ha tudom, hogy anyámékig 10 perc az út autóval, és kettőre ígérem magam, akkor 40-45-kor elindulok, és így tökre pontos vagyok.
Ha meg bringázni megyek a haverral az erdőbe, akkor meg nem érdekel az idő. Reggelente időkapcsolós rádióra ébredek, ha elmondta a híreket a bemondó, tudom, hogy fel kell venni a cipőt és indulni kell.

lac1 2010.02.21. 13:58:51

@Animacs:
Először válogasd ki az igénytelenebbeket...

A Tyne folyó déli partja 2010.02.21. 16:16:33

@lac1: na de én azzal jártam dolgozni annó...meg néha most is, de gyalog hamarabb hazaérek (az átöltözés miatt, meg azért, mert csak az épület mögött lehet a bicajt letenni, én viszont elölről jövök. mikor előtte láncoltam egy oszlophoz, ráraktak egy cetlit,h. ne kössem oda...és mondjuk a parkolóban vannak biztonsági őrök, akik figyelnek rá. na de ezzel, emeg az átöltözéssel - mert öltözni kell - pont annyi időm megy el, sőt...mint amennyit megspóroltam a bicajjal menéssel...

A Tyne folyó déli partja 2010.02.21. 19:33:30

ilyenem volt, igaz, régi, és már nem működött. mikor ellopták a biciklit...de ezen konkrét óra nincs, nem? tehát,h. most épp 18.32 van (itt). mert azt nem szoktam pontosan számontartani, h. mikor indulok. tehát az kellett volna anno,h. mondjuk most van 8 óra 37 perc, nem az,h. indulás óta hány perc telt el.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.21. 20:17:48

@lac1: Órám neken sincs.Néha előveszem a gyűrűm,de ahhoz már szép lakkozott köröm illik,az meg macerás,úgyhogy én is megelégszem a tudattal:nekem van,és visszacsukom a dobozba.
Vagyis van órám kettő egyforma,mert úgy volt,hogy elvesztettem a kedvencemet,és kaptam helyette egy nagyon hasonlót,míg pár hónap múlva egy kabátzsebből előjőtt a régi is.Azóta telefont hordok.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.21. 20:23:26

Mikor elváltam,albérletben laktam, 27 db cserepes virággal költöztem egyik lakásból a másikba.A 7.-nél untam meg,és utána már csak a saját lakásomban gyüjtöttem őket.
@Animacs: Aloét alig öntözd,ne is foglalkozz vele,meghálálja!!Kolombusz vitte magával a hajóútjain,úgy hívta,a cserepes gyógyító.Sebekre,és skorbut ellen használta.

lac1 2010.02.22. 22:06:49

@Animacs:
Nekem dettó. És van rajta óra. Az, hogy hogyan kell előcsalogatni, azt most fejből nem tudom, de azt igen, HA nem használod, és energiatakarékos üzemmódba vált, akkor az óra fog rajta figyelni.
De BIZTOSAN van a Cateye Mity2-n óra...

lac1 2010.02.22. 22:11:45

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:

Hét albérlet?
Nem semmi... én utálnék költözni, utálom a pakolást, ezéért jellemzően nagyjából mindig rendet tartok magam körül (tartatok is), mint kupi/*költözés, és relatíve sok időt eltölteni a pakolással. A szobafestés... ááááá!
Az utolsó festetésnél inkább adtam pénzt a nejnek, hogy nekem ne kelljen semmit csinálnom. Csengetett a festő, én meg vittem az ágyneműt (mert korán kezdett) a kocsiba.
Ott aludtam tovább. A mester söre benn volt a hűtőben, mondtam neki, én sohasem iszom alkoholt, tehát nem tudom, mikor esik jól, ha kiveszi magának a hűtőből akkor élve marad, ha nem, akkor magára vessen, mert kínálni nem fogom.

lac1 2010.02.22. 22:20:16

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Azt nem mondanám, de AKKOR tűnt el. Leeshetett a karambolnál is (magától), de akkor is a rendőr a hibás.
:-)

lac1 2010.02.22. 22:21:47

Megnézte a nej az Avatart.
Sírt.
Röhögtem.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.22. 23:38:06

@lac1: Imádok pakolni.Festeni én szoktam,a férjem lép le a kisebb munkák alatt.Inkább fizet ő is.De én élvezem.Nálam nincs felesleges holmi,mindenhol rend van nagyjából,ez nem probléma.Hogy másnak ez miért gond?:))
Az Avatarhoz: egy dög vagy,tudod?!:)))))))))))
Legalább sírni hagyjál bennünket.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.23. 06:25:15

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Mi is magunk szoktunk festeni. Vannak emiatt kisebb nagyobb problémák, most pl az, hogy a lányok által összepingált ajtókat le kéne takarítani és lefesteni újra. De én sajnálom a "műalkotásokat" mert az életünk részei voltak. :-(((

A Tyne folyó déli partja 2010.02.23. 19:39:34

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: másnak azért gond (pl. a tesóméknak), mert milliónyi szir-szarjuk van...a barátnő szerint nins felesleges, ennek ellenére évi kétszer négy darab! megpakolt bőröndöt visznek haza, a felesleges cuccal...hogy itt nem kell, legyen otthon. a gon csak az,h. ugyanannyit vissza is hznak. szerintem (illetve egéászen biztos vagyok benne) azt se tudják, mijük van.

lac1 2010.02.23. 20:12:08

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
A felesleges, az nézőpont kérdése. Énszerintem felesleges, a nej szerint meg pont hogy nem.
Avatar: na de én nem sírhatok, mert kirakétáztak egy bazi fát.

lac1 2010.02.23. 20:21:24

@Animacs:
Én azt csinálom, hogy amikor a nej nincs otthon, akkor a szerintem felesleges dolgokat összegyűjtöm, leviszem a garázsomba, és egy hónapig dugdosom. Ha a naj nem keresi, akkor bizonyítva érzem, hogy feleslegesek, és megy a kukába, na persze nem a sajátba, hanem az autóval a munkahelyi kukába, ott talán nem találja meg, nem szedi ki a sok fonott biz-bazt, meg porcelán izéket, meg számomra ismeretlen rendeltetésű tárgyat.
Ma elküldött a boltba, vegyek "szárazbabot".
Hát Uramatyám, mennyiféle volt ott...
Vettem háromfélét, valamelyik csak jó lesz. A fene gondolta volna, hogy ennyi van, mert nekem csak a fehér színű, meg a "cirmos" volt a világképemben.

A Tyne folyó déli partja 2010.02.23. 21:45:53

hát én ki nem szhoktam azért dobni, csak el szoktam rámolni a szekrényükbe...ugyanis nekik az a mániájuk,h. mindent konkrétan elöl hagynak. az asztalon nem férek el enni, mert tele van mindennel,a kredencen kaját készíteni, mert szintén, az előszobában ott árválkodik a cipősszekrény töküresen, mert a cipők szétszórva előtte...nem is a sok cucc a bajom, hanem az,h mind elöl van, ránézel a lakásra, az általuk használt dolgokra, ésolyna, mintha egy bomba robbant volna. pl. van két szekrény a nappaliban, az egyik az enéym. na most, nekem jóval kevesebb cuccom van, mint nekik,ezért jó sok hely van még rajta. azövékről viszont lefolynak a dolgok, ezért az enéymet használják. és mindig mondják,h. miért reklamálok. de nem azért reklamálok, mert az enéymen vannak,hanem csak úgy odahányva szórják őket oda, folyamtosan bazár van. és az összes lakásban, mióta vleük lakom.

lac1 2010.02.23. 22:54:06

Ezt nekem ne mutasd be. Csak tetézhetném, hogy amikor mondom nekik, hogy rakják el, akkor egyik sem volt a szétdobáló tettes, nem is az övék, éppen most jöttek haza...

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.24. 08:27:15

@lac1: Mikor a kamasz ötödször rakta vissza a szennyesbe a vasalt ruhát,ami ugye keveredett a földön(!)a használt ruhákkal,az összes elöl lévő ruhát kidobtam az erkélyen.Azt mondta,halál sértődötten,hogy most ott marad.ém is azt mondtam,ott marad.Na.ki szedte össze?APUKA.Nem bírta ezt a terrort,amit a kisfiával tettem.
Amúgy felesleges ilyet tenni,mert nem lesz tőle rendesebb,majd csak elmúlik a kamaszkor egyszer.De legalább ne tegye vissza a szennyesbe a tisztát.Már ígértem neki,hogy ő fog vasalni ezután!
JA,erről jut eszembe,a helyi rádió készített vele egy riportot,Példakép címmel.A tanulási,sportolói erdményei miatt.No ott megkérdezték tőle,hogy- és szabaadidődben mit csináls?Azt mondta,nem jár el sehova,néha chatel,stb. ezenkívül Édesanyának(!) segít,mindent,takarít,vasal!!!!!!:))))))))))

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.24. 08:35:24

Annyira büszke voltam néhány kommenttel feljebb,hogy nálam mindig rend,fegyelem,alakiság van.:))))Most nincs.
ELTÖRTEM A KEZEM.Béna voltam,és nem hittem el még esés közben sem,hogy el fogok esni,ezért csak letettem a kezem magam mellé a földre,edzés előtt.
Aztán megtartottam az edzést,otthon elláttam a családot,aztán este 9-kor elmentem a balesetire,mert érdekesen fájt,vagyis nagyon.Persze jobb kéz,és most is ballal bénázok,mert a másikkal nem tudok írni.
Így bbármit kérek a fiúktól,mind készségesen segít,de előtte azt mondja:mindjárt.No a mindjárt néha egy perc,néha egy óra, néha egy-két nap,úgyhogy érdekes lett az élet:)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.24. 08:38:44

@lac1: És akkor melyik "felesleges" a babok közül? Emlékszem,valamelyik gyerekem csak a kicsi cirmost volt hajlandó megenni kiskorában:)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.24. 17:48:55

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Átérzem a problémádat. Egy eltört kéz is van olyan jó, mint egy eltört láb.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.24. 17:51:18

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: Főzeléket csak az apró cirmosból. Levest a nagy fehérből. Salátát a még nagyobb fehérből vagy tarkából.
Nekem a legnagyobb kedvencem a fehér bab pici piros ponttal vagy "lepkével". Sokáig csak olyat vetettem.
De aztán egy évben valahogy nem maradt vetőmagnak. Azóta sincs olyanom. :-(((((((((

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.24. 18:29:04

@miriamele: Ma kitakarítottam bal kézzel,főzöcskéztem egy keveset,és vasaltam is.munka hőse. és tényleg nem használom a jobbot,mert féltem,csak gyógyuljon gyorsan.
Múltkor valahol bablevest ettünk.azt az óriás magot tényleg lóbabnak hívják?

A Tyne folyó déli partja 2010.02.24. 22:05:45

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: na de az én tesóm és a bnője harmincasok! kinőttek a kamaszjkorból! amúgy, ma rendet raktak, még az állandó jelleggel kintlévő kiteregetett ruhát is elrtakák. állítólag azért van folyton kint, mert mire összeszedik, máris rákerül az újabb adag (hogy a rajta lévő ruhák közben miért nem változnak, meg hogyhogy pontosan ugyanaz és ugyanúgy van rajta minden kiteregetve, mellékes...érdekes, nekem szokott sikerülni elpakolni a kiteregett ruhákat, pedig én szoktam panaszkodni, h. nem feltétlen tudok tele mosógéppel mosni, mert nincs annyi cuccom,h megteljen az együttmosható cuccokkal, és még legyen is mit felvennem. nekik meg van,a szárítóról valahogy mégse szoktak eltűnni a ruhák...

újságcikk: a tesómról is készült egyszer egy ahelyi Naplóban, hát, abban is volak jó nagy lódítások. megfontolt, józan, stb....

lac1 2010.02.24. 23:20:26

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
A hasonló esetek nálunk mindennaposak. Biztos van, akit elborzasztanak ezek a történetek, de én már fel sem veszem. Mint írtam, én szigorú vagyok, általában közlöm, hogy MIT VÁROK EL, az, hogyan teljesítik az egy dolog, de általában nem vitatkoznak.

lac1 2010.02.24. 23:23:24

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Azt nem tudom, mert ma olyant ettem, amit szerintem nem is én hoztam, vagy megváltozott főzés közben.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.25. 10:34:37

@Animacs: Az egészből csinálnék valami ragus cuccot, színes paprikával és darált husival, tennék bele pirított bacont is, és az egészet rizzsel tálalnám és jégsalátát adnék hozzá.
Ha küldesz fénypostával, meg is csinálom ebédre. Úgyis most mondták le a 11 órás órámat. (Hurrá-hurrá-hurrá!!! A lemondott óránál csak egy jobb van, a lemondott és kifizetett, de ne legyünk nagyravágyóak.)

A Tyne folyó déli partja 2010.02.25. 19:24:02

@miriamele: hát, azt nem tudok. de itt vannak ilyen babok, veszem is őket rendszeresen.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.02.25. 20:35:09

@lac1: Igazából múlt kedden,azóta nyalogatom sebeimet,hogy
a-milyen béna
b- milyen öreg
c-milyen mindkettő vagyok.:)))))))
Mentem le az atlétika pályára edzést tartani a gyerekeknek.Mikor kifeküdtem, szemrevételeztem,hogy nem látta egyik sem,elegánsan feltápászkodtam és bíztam a csodában.Na.
Tegnap újrsa megröntgenezték,hogy nincs-e máshol eltörve,mert állítólag,ott,ahol még lehetett volna,az csak7-10 nap után látszik .De nincs,úgyhogy még két hét gipsz.

Animacs1 2010.02.25. 22:05:51

gyerekek, kaptam egy fordítást, azt akarták, h. holnap ötre, na de nekem munkahelem van, megegyeztünk hétfő reggelben.

nos, és megakadtam az elején. csak a szó miatt. van olyan,h. billenőcsapágy?
angolul úgy hívják, h. tilting pad thrust bearing
azt tudom, h mit jelentenek, csak hogy magyarul szakzsargonban van-e ilyen, valaki véleetlenül nem tudja? gondoltam, hátha...vagy nekem kell rá új szót találnom:)

így néz ki
www.marunda.com.sg/power/images/stories/products/waukesha/tilting_pad_thrust.gif

_John_Doe_ 2010.02.26. 11:39:34

@Animacs1:
thrust bearing az nyomócsapágy (vagy talp vagy axiális. Több szó, egy jelentés)

A Tyne folyó déli partja 2010.02.26. 21:13:03

@_John_Doe_: ezt a felét tudom...
de hogy speciálisan azt, ami tilting pad thrust bearing hogy hívják amgyarul, azt nem.
van olyan,h. billenő csapágy? vagy billenőbetétes? (szó szerint ez tjelenti)
nem a thrust bearinggel van bajom,hanem az első felével:)

_John_Doe_ 2010.02.27. 00:38:05

@Animacs:
Nem tudom.
Billenő csapágy létezik, de az nem ez.

lac1 2010.02.27. 10:32:51

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
A "kifeküdtem" az az elesést jelent?
A gipsz levételéhez autószerelő ismerősöd van-e?

lac1 2010.02.27. 10:35:49

@_John_Doe_:
Ja, én is láttam olyant, a csapágyház fix, a benne levő tengely valamekkora szögben képes elmozdulni radiálisan. Talán ha szövegkörnyezetében lehetne olvasni...

A Tyne folyó déli partja 2010.02.27. 13:02:05

@lac1: küldjem a fordítást?:) felezünk?:)

lac1 2010.02.28. 10:39:26

@Animacs:
Elküldheted, megmutatom gépész ismerősömnek, hátha.
Felezni meg nem kell, elég, ha ma, a 42. szülinapomon megköszöntesz.
(amúgy február 29, de ebben szokás szerint így jött ki)

A Tyne folyó déli partja 2010.02.28. 12:44:47

@lac1: már kész van:) kitaláltam hozzá egy szót, mivel magyarul semmit se találtam, ami passzolna, szerintem még nincs neki neve. ami infót találtam róla angolul is mind ugyanannak a cégnek a dokumentumja volt, akinek fordítottam.

akkor te nem is 42 éves vagy, csak negyedannyi:)
amúgy meg boldog szülinapot.

ja, erről jut eszembe, pénteki metró újság "képregénye" (csak vicces képek és feliratok). kocsmában ül két ember, egyik mondja a másiknak: nekem a szüleim évekig azt mondták, hogy február 30-án születtem. aztán rájöttem, h. ezzel akartak kibújni az ajándékadás alól:)

lac1 2010.02.28. 20:14:51

@Animacs:
Köszönöm, igen negyedannyi...
Ez most jó, vagy rossz?
Akkor mi lett a neve annak az izének?

A Tyne folyó déli partja 2010.02.28. 21:28:18

@lac1: billenőpárnás nyomócsapágy....jobbat nem találtam.

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.03.01. 18:45:46

@lac1: BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!!!!!!!!
Már egyedül is leszedem,és visszarakom,úgyhogy önellátó leszek.De protekciós dokim van,illetve én vagyok potekciós,úgyhogy csak leszedik valahogy.:)))

lac1 2010.03.01. 21:44:18

@Animacs:
Hát ez... magyarban biztosan más a neve...
nem tudom mi lehet, de ilyent még sohasem hallottam.
A tévedés jogát fenntartom!
:-)

lac1 2010.03.01. 21:44:56

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:

Köszönöm!
Megpróbálom túlélni a rokonokat...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.03.02. 13:26:49

@lac1: és sikerült? Egyébként, így utólag is boldogot.

A Tyne folyó déli partja 2010.03.02. 19:43:32

@lac1: ha van neve...én mindenesetre nem találam, ha később találkozol ezzela névvel, az az én találmányom lesz:)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.03.02. 21:17:15

@lac1: azért kaptál ajándékot,vagy azt is letiltottad?

A Tyne folyó déli partja 2010.03.02. 21:47:12

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: a szót?:) a bigyó már le van, azt megtaláltam. angolul, azért gondolom, h. magyarul még nincs neve. (illetve már lehet, h. van:)

lac1 2010.03.02. 23:41:19

@miriamele:
Nehezen, sok süteményt kellet megennem. Az anyámék jövő hétvégén jönnek, az még egy kör.
Tudvalevőleg nem vagyok ünneplős, sokkal jobban örülnék egy bazi adag tejfölös csirkének, csípős paprikásan, nokedlivel, salátával.
Előtte csirkeaprólék levessel...
Nyami-nyami!

lac1 2010.03.02. 23:42:48

@Animacs:
A guglban én sem találtam, ezért gondolom, ha csak nem egy találmányi bejelentő fordításáról van szó, akkor az a dolog ismert Magyarországon is, ergo kell, hogy legyen magyar neve.

lac1 2010.03.02. 23:44:57

@nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu:
Évek óta nem kell ajándok. Hagyjanak békén az az ajándék. Könyvet úgy sem találják el, nyakkendő nem kell, fagyi az jó, falra rakható díszt a fejükhöz vágnám, új alufelnit a kocsimra úgy sem vesznek...
Hát akkor???
:-)

A Tyne folyó déli partja 2010.03.03. 19:43:54

@lac1: de ez az, h. nincs. illetve, már van:)

ajándék ügy: én egy ideje azt mondom a tesómnak, h. nekem is, neki is legyen az az ajándék, h. elmegyünk valahova kirándulni, eseményre. az élmény lesz, és azzal nem szaporítjuk az itteni kacatok számát.

lac1 2010.03.04. 18:07:46

@Animacs:
Valami hasonló. De egy sógornővel pl., akivel semmilyen kapcsolatom nincs, attól csak annyi, hogy ne zaklasson. Ezt meg is kaptam, hála az Istennek...
süti beállítások módosítása